اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970918332489799

سیلیکون کابل یاقوت، تولیدکننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی

کد: 13970918332489799

https://goo.gl/Mmxisz

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): شرکت سیلیکون کابل یاقوت که جز اولین تولیدکنندگان تخصصی سیم و کابل‌های نسوز سیلیکونی است توانسته است با دستاوردهای فنی و علمی موفق و در این عرصه پاسخگوی بخش عظیمی از نیازهای مصرف‌کنندگان این محصول باشد.

معرفی شرکت سیلیکون کابل یاقوت | تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی
شرکت سیلیکون کابل یاقوت تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی

شرکت سیلیکون کابل یاقوت  فعالیت خود را در سال 1385در راستای تولید کالای مرغوب و با کیفیت بین‌المللی در صنعت تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی آغاز کرده است.

این شرکت مجموعه‌ای ارزشمند از دانش فنی و نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن تولید و آزمایشگاهی مطابق با تکنولوژی روز دنیا را گردهم آورده است تا بتواند با اخذ و استقرار استانداردهای بین‌المللی اعم از استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و گواهینامه CE اروپا و تائیدیه سازمان آتش نشانی و همین‌طور استانداردهای ملی ISIRI 1926-4 و ISIRI 1926-3 در ارائه محصولات مرغوب وبا کیفیت عالی، خدمتی به کشور و همین‌طور هموطنان در جهت اشتغالزایی جوانان انجام داده باشد.

شرکت سیلیکون کابل یاقوت که جزء اولین تولیدکنندگان تخصصی سیم و کابل‌های نسوز سیلیکونی است توانسته است با دستاوردهای فنی و علمی موفق خود در این عرصه پاسخگوی بخش عظیمی از نیازهای مصرف‌کنندگان این محصول باشد که قسمت چشمگیری از آنان در صنایع فولاد، انرژی اتمی، هواپیمایی، نفت، پتروشیمی، واگن‌سازی، مترو، راه آهن، دانشگاه‌ها لوازم خانگی، خودروسازی  و همین‌طور سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مهم به صورت قابل توجهی سهم واردات سیم وکابل نسوز سیلیکونی را پایین آورده و پیمانکاران را برآن داشته است تا از محصولات مرغوب ایرانی استفاده کنند. لذا سهم تلاش بی‌وقفه متخصصان این شرکت بر به کارگیری دانش بازاریابی مدرن در حفظ ارتباط مستمر و هدفمند با قلب بازارهای داخلی و خارجی امروز بوده است تا خدماتی مفید، ارزنده و منطبق با نیاز و فضای کسب و کار کشور ارائه کند و از این رهگذر شاهد پیشرفت و رونق روز افزون کسب‌وکارهای ایران در مقیاس بازارهای جهانی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیلیکون کابل یاقوت

شرکت سیم نسوز تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی و مقاوم در برابر حرارت و آتش تا دمای 1300درجه سانتی گراد ،کابل های اعلام حریق ، سیم نسوز ، سیم نسوز دو روکش،کابل سیلیکونی ، سیم سیلیکونی... اطلاع از آخرین محصولات تولیدی و قیمت ها:simnasoz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید