اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980230369369799

بررسی کابل اعلام حریق (Fire Alarm Cable)

کد: 13980230369369799

http://bit.ly/2YGLfoK

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): در ادامه نحوه کارکرد سیستم اعلام حریق مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین به ویژگی‌ها و مواردی درباره کابل اعلام حریق (کابل ضد حریق و یا کابل مقاوم در برابر آتش) اشاره شده است.

کابل اعلام حریق - Fire Alarm Cable
کابل اعلام حریق-شرکت سیلیکون کابل یاقوت

کابل اعلام حریق ( Fire Alarm Cable ) و یا کابل ضد حریق در سیستم‌های اعلام حریق یکی از اجزاء حیاطی و اصلی است که سعی شده در ادامه مورد بررسی قرار گیرد.

سیستم اعلام حریق دارای کابل اعلام حریق، کنترل پنل اعلام حریق، دتکتور اعلام حریق، شستی اعلام حریق ( قطع اضطراری)، آژیر اعلام حریق، چراغ هشدار و فلکه آب بارانی است.

نحوه عملکرد سیستم اعلام حریق

کنترل پنل سیستم اعلام حریق: تمامی اجزاء به آن متصل شده و کنترل تمامی سیستم را عهد دار است. درصورت ارسال پیام از سنسورها یا همان دتکتورها فرامین لازم جهت فعال شدن چراغ هشدار، آژیر هشدار و در آخر فلکه آب بارانی را صادر می‌کند.

کابل اعلام حریق: برای فعال سازی یک سیستم اعلام حریق قطعاً باید از کابل‌های اعلام حریق جهت کابل کشی استفاده کرد تا حریق در عملکرد آنها اختلال ایجاد نکند.

دتکتورها: دارای تنوع گسترده‌ای هستند که هر کدام با توجه به حساسیت سنسور استفاده شده در آنها حریق را تشخیص داده و از طریق این کابل‌ها به کنترل پنل که وظیفه پردازش اطلاعات و کنترل سیستم را دارد اعلام خطر می‌کنند. کنترل پنل دستور فعال شدن آژیر اعلام حریق را صادر می‌کند.

شستی اعلام حریق ( قطع اضطراری ): برای راه اندازی دستی سیستم اعلام حریق در زمان مشاهده آتش سوزی توسط افراد به کار می‌رود.

آژیر و چراغ هشدار سیستم اعلام حریق: در حقیقت وظیفه اصلی آنها اطلاع رسانی و هشدار به افراد داخل محیط آتش گرفته است. گاهی اتفاق می‌افتد که در بخش‌هایی از یک محیط مثل ساختمان‌های اداری و تجاری و غیره … وقتی سانحه آتش سوزی رخ می‌دهد، عدم هشدار لازم به دیگر بخش‌های آن ساختمان و گسترده شدن حریق باعث می‌شود افراد در طبقات دیگر مبحوث شده و جان آنها به خطر افتد.

فلکه آب بارانی در سیستم اعلام حریق: آخرین فرمان از کنترل پنل سیستم اعلام حریق به این بخش ارسال می‌شود که وظیفه فلکه آب بارانی پاشش آب بصورت قطرات بارانی در محیط آتش گرفته است. در حقیقت وظیفه اطفاء حریق را دارد.

در این مقاله ساختار کلی سیستم اعلام حریق و قابلیت و ملزومات کابل اعلام حریق و یا کابل ضد حریق که یکی از اجزاء حیاطی و کاربردی سیستم اعلام حریق است، بررسی شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت سیلیکون کابل یاقوت  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیلیکون کابل یاقوت

شرکت سیم نسوز تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی و مقاوم در برابر حرارت و آتش تا دمای 1300درجه سانتی گراد ،کابل های اعلام حریق ، سیم نسوز ، سیم نسوز دو روکش،کابل سیلیکونی ، سیم سیلیکونی... اطلاع از آخرین محصولات تولیدی و قیمت ها:simnasoz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید