اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332689039

اپلیکشن اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی

رونمایی از اپلیکشن سی ران

کد: 13970919332689039

https://goo.gl/72xfch

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکشن سی ران با فراهم کردن امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی برای کاربران رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکشن سی ران
رونمایی از اپلیکشن سی ران

سی‏‌ران این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌آورد تا با اشتراک‏‌گذاری موقعیت مکانی خود به صورت دو به دو یا در یک گروه، دیگران را از وضعیت خود آگاه کنند

یکی از مشکلات همیشگی در قرارهای دوستانه، سفرها، رفت و آمدهای درون شهری و مواردی از این دست، اطلاع از موقعیت دقیق دیگران و زمان رسیدن آنها به نقطه مورد نظر یا مکانی که مادر آن قرار داریم است. اپلیکشن سی‏ ران این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌آورد تا با اشتراک‏ گذاری موقعیت مکانی خود  به صورت دو به دو یا در یک گروه، دیگران را از وضعیت خود آگاه کنند. با هم در ارتباط باشند و در موقعیت‌های ویژه و خاص بلافاصله موقعیت مکانی خود را به اطلاع افراد مورد نظر برسانند. حتی این امکان در اپلیکیشن پیش بینی شده است که کاربران در صورت نیاز بتوانند تماس‌های اورژانسی با مخاطبان مورد نظر خود بگیرند.

برای مثال افرادی که با چند ماشین به یک سفر گروهی می‌‏روند، می‏‌توانند با استفاده از سی ران موقعیت خود را به دیگر اعضا اطلاع دهند، فاصله رسیدن به یکدیگر را تخمین بزنند و با هم در محیط برنامه چت کنند. همچنین تورهای گردشگری با استفاده از سی ران می‌توانند از موقعیت همه افراد گروه اطلاع یابند و در صورت نیاز مکانی را برای جمع شدن همه اعضا گروه مشخص کرده، به اطلاع همگی برسانند و اعضا با مسیریابی به آن برسند.

سی‏ ران برای خانواده‌‏ها نیز راهکار جذابی را ارائه می‏‌دهد. با استفاده از امکانات اپلیکشن، والدین می‌توانند از موقعیت مکانی فرزندان خود مطلع شده و در صورت نیاز با آنها به صورت آنلاین در ارتباط باشند. در حال حاضر نسخه ‏اول، اپلیکشن در کافه بازار عرضه شده است. در ادامه و با دریافت نظرات کاربران، امکانات جدیدی به این نرم افزار افزوده خواهد شد. 

ویژگی‏‌های اپلیکشن عبارنتد از:

  • امکان ایجاد گروه با استفاده از فهرست تماس‌های کاربر
  • امکان دعوت از دیگران برای پیوستن به گروه
  • امکان اشتراک‌‏گذاری موقعیت مکانی در گروه
  • امکان گفتگوی آنلاین میان اعضای یک گروه
  • امکان مسیریابی تا موقعیت مکانی هریک از اعضای گروه توسط کاربر

علاقه‌مندان به آشنایی با این اپلیکشن می‌توانند آن را از کافه بازار دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سی ران

• ما فناوری‌های پیشرفته را به منظور افزایش مزیت رقابتی مشتریانمان از طریق ارائه راهکارهای جامع و خدمات مترقی در ایران تامین می کنیم. • ارزش‌های ما مشتری مداری، کار گروهی و شفافیت است.

اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]