اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709203329410442

مناسب‌ترین نرم افزار CRM از نظر قیمت چیست؟

کد: 139709203329410442

https://goo.gl/GNKzFp

، اصفهان , (اخبار رسمی): قیمت نرم افزارهای CRM بر حسب امکانات و تعداد کاربران تعیین می‌شود. در نرم افزارهای کلود، پرداخت‌ها به صورت ماهیانه است. این پرداخت‌ها علاوه بر تعداد کاربران و امکانات، تحت تاثیر فضای قرار گرفته در اختیار کاربران یا تعداد رکوردها نیز است.

مناسب ترین نرم افزار CRM از نظر قیمت چیست؟
مناسب‌ترین نرم افزار CRM از نظر قیمت چیست؟

انعطاف نرم‌افزارهای کلود در سفارشی‌سازی بسیار پایین‌تر از نسخه‌های نصبی است

در نرم افزارهای نصبی یا On-Premise پرداخت می‌تواند به صورت دوره‌ای یا یک بار برای همیشه باشد. البته این هزینه تنها مختص خرید خود نرم افزار است و مشخصا سرویس‌های اضافه، سفارشی سازی، پشتیبانی و خدمات دیگری که در نرم افزار وجود ندارند پرداخت‌های جداگانه‌ای خواهند داشت. یعنی اگر نرم افزار شما پرداخت دوره‌ای داشته باشد، ممکن است هم چنان مجبور به پرداخت هزینه‌های جدا برای پشتیبانی یا سرویس‌های دیگر باشید.

در نرم افزارهای کلود هزینه‌ای جداگانه برای سرور و هاست پرداخت نمی‌شود و اطلاعات روی سرورهای ارائه دهنده CRM ذخیره می‌شود. اما در نسخه نصبی باید سروری برای نصب ارائه شود که باعث می‌شود دسترسی به اطلاعات تنها از طریق سرور ممکن باشد.

برای نمونه، قیمت نرم افزار پارس ویتایگر در نسخه‌های نصبی از 990،000 تومان شروع می‌شود و تا 2،990،000 بالا می‌رود که با توجه به عدم محدودیت کاربر و زمان استفاده در تمام بسته‌ها، مقرون به صرفه است. امنیت این سیستم و سایر نرم افزارهای نصبی به امنیت سرور داخلی و امکانات امنیتی که ارائه‌دهنده در اختیار می‌گذارد بستگی دارد.

نرم افزار تا حد بالایی قابل سفارشی‌سازی است و حتی می‌توان سفارشی سازی‌ها را خود شخص انجام دهد.

در نسخه‌های کلود قیمت‌ها بسته به امکانات بسیار متفاوت بوده و معمولا به صورت دوره‌ای پرداخت می‌شود. ممکن است نرم افزاری با ماهیانه 30 هزار تومان بیابید که تنها امکانات اولیه‌ی CRM را در اختیار شما قرار می‌دهد، می توانید 100 رکورد برای هر کاربر در آن ذخیره کنید و 2 کاربر داشته باشید.

یا ممکن است نرم افزاری بیابید که هر ماه بیش از 200 هزار تومان بابت هر کاربر هزینه می‌گیرد، اما با نرم افزارهای دیگر یکپارچه شده، فضای بسیار زیادی در اختیار قرار می‌دهد، سرویس ایمیل مارکتینگ دارد و تقریبا تمام امکاناتی را که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می‌گنجد، در اختیار قرار می‌دهد.

ولی به صورت کلی انعطاف نرم افزارهای کلود در سفارشی‌سازی بسیار پایین‌تر از نسخه‌های نصبی است، چرا که امکانات آن همگی به صورت از پیش تعیین شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تغییر آنها نیازمند افزودن امکانات جدید به کل سیستم و برنامه‌نویسی و هزینه بالا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار پارس ویتایگر

تیم فنی نرم افزار CRM پارس ویتایگر، همواره برای ارائه محصولی مطلوب و مطابق با آخرین تغییرات، بسته های بروز رسانی را برای ارتقاء ماژول های سیستم در مدت زمان پشتیبانی، بصورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشتریان می توانند از طریق ورود به سیستم تنها با کلیک در قسمت بروز رسانی، ماژول های خود را به آخرین نسخه ارائه شده ارتقاء دهند.

اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی