اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970922333325904

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار EZStation

کد: 13970922333325904

https://goo.gl/hngk3j

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه EZStation یکی از نرم افزارهای موجود برای مدیریت تصاویر در دوربین مداربسته است. در ادامه نحوه استفاده این نرم افزار آموزش داده و مراحل لازم برای تنظیمات آن توضیح داده خواهد شد.

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار EZStation
آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار EZStation

برای تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation ابتدا لازم است این نرم افزار را بر روی کامپیوتر نصب کنید. می‌توان EZStation را از سایت‌های معتبر موجود دانلود کرد.

حین نصب نرم افزار مدیریت تصویر EZStation، برنامه EZRecorder نیز در صورت تایید، نصب خواهد شد. پس از پایان کار، EZRecorder را با کلیک راست و Run as administrator اجرا کرده و سپس برنامه EZStation را باز کنید.

در محیط نرم افزار، گزینه Device Management را انتخاب کرده سپس بر روی Storage Device کلیک کنید. در این بخش باید دوربین مدار بسته و یا دستگاه ضبط تصویر دیجیتال را به لیست موجود اضافه کنید. برای این کار بر روی گزینه Add کلیک کنید.

در این مرحله یک کادر جدید نشان داده می‌شود. باید اطلاعات صحیحی را در هر فیلد وارد کرده تا EZRecorder افزوده شود. این اطلاعات شامل نام دلخواه برای دستگاه و IP Address دستگاه که با IP Address کامپیوتر مشترک است. پورت پیش فرض را باید معادل 28000 قرار داد.

نام کاربری و رمز عبور. این کادرها به طور پیش فرض با admin و 123456 پر می‌شود. سپس روی add کلیک کرده تا EZRecorder به لیست اضافه شود و شروع به کار کند.

در مرحله بعدی، باید یک هارددیسک به نرم افزار اختصاص داده شود. برای این کار گزینه Configuration را باید انتخاب کنید. در کادر بازشده روی Disk کلیک کنید و با اعمال تنظیمات دلخواه، فضای ذخیره‌سازی مورد نظر را به EZRecorder اختصاص دهید. در پایان روی گزینه Apply کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید به تب Recording Schedule interface بروید. در این بخش از نرم افزار می‌توان برنامه زمان‌بندی ذخیره‌سازی را تنظیم کرد. می‌توان از تنظیمات پیش فرض استفاده کرده و یا تغییرات را به صورت دستی انجام داد.

در گام بعدی، باید وارد تب Playback interface شده روی آیتم Camera کلیک کنید. در لیست باز شده دوربینی را انتخاب کنید که تنظیمات ذخیره سازی آن را انجام داده‌اید.

سپس روز، نوع ضبط و نوع پخش تصویر را انتخاب کنید. پخش تصویر از دو طریق Timeline و File انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی