ده دوره آموزشی رسانه و روابط عمومی از هفته آینده در مشهد برگزار می‌شود

اساتید رسانه و روابط عمومی به مهد خود بازگشتند

کد: 13970922333356971

https://goo.gl/qEueq2

، مشهد , (اخبار رسمی): اولین سلسله دوره‌های آموزشی رسانه و روابط عمومی با حضور اساتید برتر این حوزه توسط خانه روابط عمومی ایران شعبه استان خراسان رضوی و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها وزارت ارشاد و پارک علم و فناوری خراسان به صورت دو روزه از هفته آینده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

اساتید رسانه و روابط عمومی به مهد خود باز گشت اند
پوستر رویداد

در این دوره‌های آموزشی که ده دوره متنوع و جامع برنامه‌ریزی شده است و برای تمامی مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها، کارشناسان، خبرنگاران و فعالان حوزه ارتباطات است با بهره‌گیری از دانش روز و چهره‌های شاخص تلاش شده به بالا بردن هرچه بیشتر دانش و جایگاه این جامعه ارتباطی تلاش کند.

اصول و مبانی خبرنویسی، مدیریت محتوا در پرتال سازمانی،اصول ارتباطات انسانی و تشریفات، اینفوگرافیک، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی از جمله عناوین این دوره‌های آموزشی هستند. 

اولین دوره آموزشی در روزهای 29 و 30 اذر ماه در مشهد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://evand.vom/khprhome مراجعه کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن روابط عمومی ایران شاخه خراسان

اولین انجمن روابط عمومی در اسفند 1346 با حمایت ازسوی شرکت ملی نفت ایران با هدف شناساندن ارزش و اهمیت روابط عمومی به مدیران و مسئولان و بالا بردن سطح علمی و تجربی دست اندرکاران این رشته تشکیل شد . اما این انجمن درفعالیتهای داخلی و خارجی موفقیت چندانی به دست نیاورد و بعد ازمدتی به دست فراموشی سپرده شد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش