اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970923333397331

فروش اینترنتی لاستیک‌های ایرانی در سایت یوزپلنگ

کد: 13970923333397331

https://goo.gl/8hfERJ

، تهران , (اخبار رسمی): راهکار جدید شرکت یزد تایر برای تثبیت بازار لاستیک و با هدف حذف واسطه‌ها و سهولت خرید برای رانندگان، حضور در سایت یوزپلنگ است. اکنون محصولات این شرکت در این سایت به فروش می‌رسد.

فروش لاستیک یزد تایر به شیوه آنلاین
فروش اینترنتی لاستیک‌های ایرانی در سایت یوزپلنگ

از ابتدای سال 97 بازار ایران شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی بود که خود باعث سردرگمی بسیاری از فعالان اقتصادی شده است. یکی از  مهم‌ترین بخش‌هایی که به واسطه تحریم‌های یک‌جانبه و غیر انسانی آمریکا دچار  مشکل شد، ناوگان حمل و نقل زمینی در کشور بود. در بسیاری از موارد به دلیل سوء مدیریت صحیح، قیمت‌های غیر منطقی و مالکیت بازار به دست دلالان اتفاق افتاد. از این رو به طور با افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو، شاهد افزایش قیمت لوازم‌های یدکی و قطعات مصرفی خودرو بودیم. از اصلی‌ترین اجرا تشکیل دهنده هر خودرو تایر آن است که بدون شک ارتباط مستقیمی با جان سرنشینان خودرو دارد. نبود سیستم یکپارچه فروش و عدم دسترسی کارخانه‌ها به مواد اولیه، سبب افزایش قیمت لاستیک در بازار شده است.

شرکت لاستیک یزد تایر یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان تایر سواری در ایران به شمار می‌رود که بخش عمده‌ای از نیازهای مصرف‌کنندگان داخلی را تامین می‌کند. از این رو با توجه به مشکلات فراوان در نبود مواد اولیه و توجه کم مسئولان به این حوزه، همچنان با قدرت به تولید و عرضه محصولات در سطح کشور ادامه می‌دهد.

با توجه به بی ثباتی در بازار و همچنین هجوم دلالان سود جو، مدیران یزد تایر تصمیم به فروش محصولات  به شیوه آنلاین و بدون دخالت واسطه‌ها کرده‌اند. این راهکار بدون شک کمک شایانی به کنترل قیمت لاستیک و سهولت روند خرید مصرف‌کنندگان خواهد داشت.

با اعلام شرکت یزد تایر از این پس فروش محصولات این شرکت از طریق وب سایت یوزپلنگ به آدرس www.uzpalang.com انجام خواهد پذیرفت. وب سایت یوزپلنگ یکی از بزرگترین فروشندگان رینگ و لاستیک در ایران است که تا کنون اقدام به همکاری با برخی از تولیدکنندگان تایر داخلی و خارجی داشته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

یوزپلنگ نماینده رسمی برند های میشلن ، یوکوهاما ، بریجستون ، پیرلی ، دانلوپ ، فالکن ، هانکوک ، کومهو ، رودستون ، مارشال ، تویو ، مکسس ، نکسن ، سومیتومو ، گودیر در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی