اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333579487

پذیرش۲۴ در جمع برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره ملی فناوری اطلاعات (فاب)

کد: 13970924333579487

https://goo.gl/SfUzhw

، تهران , (اخبار رسمی): در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، پس از آخرین جلسه از مرحله اول داوری محصولات برای رقابت جایزه ملی فاب که در روز یکشنبه مورخ 97/۹/18 به اتمام رسید. از بین محصولات رسیده به دبیرخانه ۳۲ محصول از جمله پذیرش۲۴ برگزیده برای مرحله دوم داوری انتخاب شدند.

پذیرش۲۴ در جمع برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره ملی فناوری اطلاعات (فاب)
پذیرش24 در داوری جشنوار فناور برتر

پذیرش24، در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات (فاپ)، روز یک‌شنبه هجدهم آذرماه برگزیده شد.

در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، پس از آخرین جلسه از مرحله اول داوری محصولات برای رقابت جایزه ملی فاب که در روز یکشنبه مورخ 18آذرماه به اتمام رسید. از بین محصولات رسیده به دبیرخانه ۳۲ محصول از جمله پذیرش۲۴ برگزیده برای مرحله دوم داوری انتخاب شدند.

اما اینک لازم به ذکر است که مرحله دوم داوری در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر ماه، با حضور چهل داور از دانشگاه‌های برتر ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و پذیرش۲۴ افتخار پیدا کرد تا در مرحله نهایی داوری در جمع برگزیدگان جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پذیرش24

ما در پذیرش24 تلاش می‌کنیم تا سریع ترین راه شناخت و ارتباط بین بیمار و پزشک را در فرایند درمانی ارائه کنیم. بیمار با شناخت و آگاهی می‌تواند با فیلتر های مختلف پروفایل پزشکان را بررسی کرده و اقدام به دریافت نوبت تنها با چند کلیک به صورت آنلاین نماید. در عین حال پذیرش24 ، سامانه ای جامع جهت مدیریت فرآیند نوبت دهی پزشکان و بیماران بصورت الکترونیک، سریع و مستقل از مکان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]