اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333589620

سری Huawei Mate 20

سریع‌ترین گوشی هوشمند با بالاترین سرعت اینترنت و دانلود در مقیاس جهانی

کد: 13970924333589620

https://goo.gl/GP6dhd

، (اخبار رسمی): بیشتر کاربران در جستجوی فناوری‌های برتر و دستیابی به مرورگرهای پرسرعت اینترنتی هستند. امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند دارای امکانات کافی برای جستجو و مرور درصفحات وب هستند اما بیشتر آن‌ها تاکنون نتوانستد با ارایه قابلیت‌های لازم برای اتصال، تجربه مرور فوق سریع در اینترنت را برای کاربر امکان‌پذیر کنند.

سریع‌ترین گوشی هوشمند با بالاترین سرعت اینترنت و دانلود درمقیاس جهانی
سریع‌ترین گوشی هوشمند با بالاترین سرعت اینترنت و دانلود در مقیاس جهانی

در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند تقریبا جایگزین دستگاه‌های دیگر دیجیتالی همانند تبلت و لپ تاپ‌ها شده‌اند. در نتیجه بیشتر کاربران نیز درجستجوی فناوری‌های برتر و دستیابی به مرورگرهای پرسرعت اینترنتی هستند.

امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند دارای امکانات کافی برای جستجو و مرور درصفحات وب هستند اما بیشتر آن‌ها تاکنون نتوانستد با ارایه قابلیت‌های لازم برای اتصال، تجربه مرور فوق سریع در اینترنت را برای کاربر امکان پذیرکنند.

شرکت هواوی برای ارایه بهترین اتصال اینترنتی با حداکثر سرعت، گوشی‌های سری جدید Huawei Mate 20 Pro را مجهز به جدیدترین «چیپ‌ ست» یا پردازنده موبایلی خود به نام پردازنده‌ی کایرین 980 (Kirin 980) و همچنین نخستین مودم LTE Cat.21 با سرعت دانلود 1.4Gbps کرده است. با استفاده از روش تجمیع حامل در میان باند فرکانس، کاربران می‌توانند در هر کجا که باشند، آزادانه اپراتورهای تلفن همراه خود را انتخاب کنند و درعین حال از همان تجربه عالی در سرعت اینترنت نیز بهره ببرند.

علاوه بر این گوشی‌ها به نحوی بهینه سازی شده که به طور موثری بتوانند کندی یا انسداد در هنگام کار را کاهش بدهند تا امکان کارکرد پایدار و نرم‌تری در سراسر شبکه‌های موبایلی، به ویژه در شرایطی که کاربر در حرکت سریع است، همانند حضور در خطوط پرسرعت راه آهن، مترو وبزرگراه‌ها، فراهم شود. با توجه به این اقدامات، کاربر Huawei Mate 20 Pro می‌تواند یک ویدئو 4K را بدون هیچ وقفه‌ای تماشا کند یا یک ویدئوی 2 گیگا بایتی را ظرف 10 ثانیه دانلود کند و یک بازی را در چند ثانیه، به روزرسانی کند.

Huawei Mate 20 Pro می‌تواند اطلاعات نقشه را به سرعت یک چشم برهم زدن ذخیره کند. طوری که کاربران هنگام سفر، نگرانی بابت حجم بالای اطلاعات مورد نیازشان نداشته باشند.

علاوه بر این Huawei Mate 20 Pro با استفاده از یک تراشه Hi1103 سریع‌ترین چیپ ست یا پردازنده Wi-FI موبایل را در جهان، با پهنای باند 160 مگا هرتز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه سری Huawei Mate 20 با نرخ دانلود 1.7 Gbit/s ، سریع‌ترین اتصال به شبکه WiFi را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

کاربران این گوشی‌ها در مکان‌های مختلف از خانه گرفته تا فضاهای عمومی و فعالیت‌های سازمانی می‌توانند از سریع‌ترین اتصال به WiFi برخوردار شوند. همچنین Huawei Mate 20 Pro با بهره‌گیری از Dual Frequency AI Satellite Selection GPS (L1 and L5) دارای دقیق‌ترین GPS جهان است که از فناوری موقعیت یابی GPS دو بانده (L1 + L5) پشتیبانی می‌کند. باند L5 درسطح تئوری، 10 برابر دقیق‌تر از باند L1 عمل می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد در هرجایی که هستند، قادر به موقعیت‌یابی فوق دقیق باشند. علاوه بر این مدل‌های بین‌المللی Huawei Mate 20 Pro از قابلیت Dual SIM، Dual VoLTE وهمچنین Dual Standby نیز بهره‌مند هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]