اطلاعات تماس
  • 021284***** - 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709243336410472

آخرین فرصت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استقبال از یلدا

گیفت و یادبود‌های شخصی و سازمانی شب یلدا

کد: 139709243336410472

https://goo.gl/srDT8D

، تبریز , (اخبار رسمی): یلدا، طولانی‌ترین شب سال، در بین ایرانیان بسیار محبوب است. در این میان، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این فرصت رویایی برای برندینگ و تبلیغات ماندگار خود استفاده بهینه می‌کنند. روسیلی، به مناسبت یلدا گیفت‌های شب یلدا را ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها تهیه کرده است.

گیفت و یادبود‌های شخصی و سازمانی شب یلدا
گیفت شب یلدا
گیفت و یادبود‌های شخصی و سازمانی شب یلدا
گیفت شب یلدا
گیفت و یادبود‌های شخصی و سازمانی شب یلدا
یادبود شب یلدا

گیفت شب یلدا

گیفت‌ها، هدیه‌های کوچکی هستند که در مراسم‌های مختلف از طرف میزبان به میهمان تقدیم می‌شود که فرد هدیه دریافت کننده، به عنوان یادگاری از آن مراسم و میهمانی این گیفت را نگه می‌دارد. یکی از این مراسم‌ها که امروزه رواج یافته، شب یلدا است.

در شب یلدا میزبان به میهمانان یادبود یا گیفت شب یلدا تقدیم می‌کند. همچنین گیفت در خنچه عروس هم قابل استفاده است و به زیبایی خنچه می‌افزاید. گیفت شب یلدا تنوع خیلی زیادی دارد که معمولاً با طرح هندوانه، انار، لبو، پشمک و … طراحی و تهیه می‌شود. انتخاب آن بستگی به سلیقه شخص دارد هر چه قدر برای گیفت شب یلدا خلاقیت داشته باشید، می‌توانید یادبود و یادگاری این شب خاص را زیبا و به یادماندنی‌تر کنید.

پیشنهاد روسیلی برای هدایای سازمانی، شرکتی و حتی شخصی!

مجموعه روسیلی یادبودی زیبا و منحصر به فرد طراحی و آماده کرده‌ است که با ترکیبی از المان‌های ویژه‌ی ایرانی و یلدایی خلق شده‌اند. این ترکیب، ترکیبی از انار، اشعار حافظ، حال هوای یلدایی و نام و برند سازمان بر روی بسته‌بندی‌ها ... است.

گیفت پیشنهادی، طرح انار دارد که روی کاغذ‌های به شکل برگ، اشعاری خاص از حافظ نوشته شده که حالت سفارشی داشته و در صورت نیاز به تغییر، شعر و یا متن دلخواه چاپ خواهد شد.

علاوه بر زیبایی کم‌نظیر محصول، امکان چاپ لوگو یا تصویر دلخواه بر روی جعبه این محصول، یکی دیگر از مزیت‌های این یادبود یلدا به حساب می‌آید. همچنین قیمت بسیار ناچیز و غیرقابل رقابتی این محصول از جمله مزیت‌های دیگر آن است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید گیفت‌های روسیلی می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۵، ۰۴۱۳۳۳۴۴۱۷۷ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روسیلی

روسیلی یعنی راحتی و شادی جشن های شما! روسیلی نیت کرده است شادی را که گمشده بسیاری از ماست دوباره به میانمان بازگرداند. روسیلی به شما کمک خواهد کرد تا مراسم و جشن های خود را با خیالی آسوده برگزار کنید. خدمات روسیلی شامل فروش تم تولد، سورپرایز، یادبود، کارت دعوت و هر چیز دیگری است که جشنی به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

اطلاعات تماس
  • 021284***** - 041333*****
[نمایش اطلاعات]