اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709243336810473

چگونه با به کارگیری این چند تکنیک مخاطبان را افزایش دهیم

موثرترین تکنیک‌های تبلیغات اینترنتی

کد: 139709243336810473

https://goo.gl/pKwQtH

، تهران , (اخبار رسمی): با در نظر گرفتن اهمیت تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز می‌توان به وضوح در اطراف خود کسب‌وکارهای زیادی را مشاهده کرد که با فاصله گرفتن از تبلیغات سنتی رو به دنیای دیجیتال آورده‌اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید با خواندن این مقاله می‌توانید انواع تکنیک‌های موثر تبلیغات اینترنتی را بشناسید ...

موثرترین تکنیک های تبلیغات اینترنتی
انواع تبلیغات آنلاین

با شناخت انواع تبلیغات آنلاین و انتخاب کانال مناسب با بودجه و نوع کسب‌وکار خود، می‌توان نهایت استفاده را از ظرفیت این نوع تبلیغات نوظهور برد

انواع تبلیغات آنلاین

در واقع با پیشرفت روزانه تکنولوژی و جایگزین شدن پلتفرم‌های جدید و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان افراد، انواع تبلیغات اینترنتی که می‌توان برای کسب‌وکار خود انتخاب کرد در حال افزایش است و باید همواره با آخرین تکنولوژی روز پیش برود اما در این مطلب به معرفی و توضیح رایج‌ترین انواع تبلیغات آنلاین پرداخته خواهد شد:

۱- تبلیغات بنری

در این نوع از تبلیغات آنلاین می‌توان با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی درباره کسب‌وکار خود در وب‌سایت‌های پربازدید، توجه تعداد زیادی از افرادی که روزانه از این وب‌سایت‌ها دیدن می‌کنند را جلب کرد و آنها را از طریق کلیک بر روی بنر به سمت وب‌سایت خود و صفحه فرودی که برای این نوع از مخاطبان در نظر گرفته شده هدایت کرد. مجلات خبری پر بازدید معمولا بستر مناسبی برای این نوع از تبلیغات هستند.

۲- تبلیغات ویدیویی

در تحقیقات اخیر نشان داده شده است که درصد قابل توجهی از کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند به جای خواندن یک مقاله درباره یک محصول یا خدمات، یک ویدیوی کوتاه درباره آن نگاه کنند. با در نظر گرفتن همین موضوع می‌توان تبلیغات ویدیویی را یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین محسوب کرد که در طی آن با قرار دادن یک ویدیوی کوتاه درباره شرکت، محصولات و یا خدمات خود در وب‌سایت‌های مختص به پخش ویدیو مانند آپارات و نماشا می‌توان توجه افراد زیادی را جلب کرد.

۳- ایمیل مارکتینگ

تقریباً می‌توان گفت اکثر کاربران اینترنتی حداقل یک آدرس ایمیل دارند هر چند همه افراد به صورت مرتب ایمیل خود را چک نمی‌کنند ولی همچنان حجم زیادی از کاربران را می‌توان از طریق ایمیل مارکتینگ مورد هدف قرار داد. منظور از ایمیل مارکتینگ فرایند دریافت ایمیل از کاربران و مشتریان خود و یا خرید بانک ایمیل از شرکت‌های مربوطه و ارسال ایمیل‌هایی شامل آخرین اخبار یا اطلاعات محصولات، به صورت یک یا چند باره و یا به صورت هفتگی یا ماهیانه (خبرنامه) به آنها است.

۴- بهینه سازی موتورهای جستجو SEO

یکی از مهمترین روش‌های جذب مخاطب از اینترنت، قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو در موتورهای جستجو به ویژه گوگل است زمانی که یک فرد درباره یک موضوع یا محصول جستجو می‌کند. سئو در واقع به انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌های هدفمند به منظور ارتقای رتبه لینک در نتایج جستجوی گوگل اطلاق می‌شود که اگر به صورت مداوم و سیستماتیک انجام شود در بلند مدت می‌تواند حجم زیادی از مخاطبان را به صورت ثابت به سمت وب‌سایت سرازیر کند.

۵- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

اگر یک نگاه به اطراف خود بیاندازید متوجه می‌شوید که تقریبا همه افراد از پیر و جوان و زن و مرد وقت زیادی را در موبایل‌های خود و در شبکه‌های اجتماعی مختلف سپری می‌کنند و همین موضوع می‌تواند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را به یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین تبدیل کند. برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعیمی‌توان با راه‌اندازی کانال‌های رسمی خود و قرار دادن محتواهای جذاب برای کاربران به جذب مشتری بیشتر بپردازید و یا با تبلیغ کردن در صفحات و کانال‌های پر بازدید عمومی و یا حتی در صفحات افراد مشهور و معتبر (اینفلوئنسر) در کوتاه مدت، توسط مشتریان بالقوه زیادی دیده شوید.

۶- تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی در سال‌های اخیر به یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین مبدل شده است و با توجه به گسترش روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان افراد جامعه می‌توان این نوع از تبلیغات را یکی از تعیین‌کننده‌ترین راه‌های جذب مخاطب در عصر جدید محسوب کرد. در این نوع از تبلیغات می‌توان با هدف قرار دادن مخاطبان خود به صورت هوشمند از فضاهایی که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد علاقه مخاطبان مدنظر استفاده کنید و با قرار دادن تبلیغات خود به صورت بنری، متنی یا ویدیویی در آنها، محصولات و خدمات خود را به حجم قابل توجهی از کاربران گوشی‌های هوشمند نمایش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانا ارتباط هوشمند | MTeam Media

موسسه مانا ارتباط هوشمند نوین که با نام فعالیت دارد، از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را به­ طور رسمی آغاز نموده است و یکی از شرکت­ های زیرمجموعه اکوسیستم دانش ­بنیان MTeam می ­باشد. یک اکوسیستم تبلیغاتی و رسانه ­ای است که در راستای ارائه خدمات دیجیتال، با الگوبرداری هوشمندانه از بازار بین ­المللی و کاملا مبتنی بر فرهنگ ایرانی بستری جذاب و خلاق را برای تبلیغات دیجیتال فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی