اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263339710422

اولین محصول استودیو پیله

کمتر از یک هفته تا انتشار رسمی بازی ارباب جنگ

کد: 139709263339710422

https://goo.gl/jhkFcQ

، تهران , (اخبار رسمی): در بازی ارباب گنج، باید کنترل اردوگاه مخروبه‌ای را به دست گرفت و با ساخت و ارتقا اردوگاه، منابع مورد نیاز برای خرید تانک و تیرهای مناسب را فراهم کرد تا بتوان با دیگر افراد مبارزه کرد و باعث افتخار اردوگاه شد.

کمتر از یک هفته تا انتشار رسمی بازی ارباب جنگ اولین محصول استودیو پیله
کمتر از یک هفته تا انتشار رسمی بازی ارباب جنگ

ارباب جنگ بازی در سبک اکشن هدف‌گیری است، از بازی‌های این سبک می‌توان به shellshock و Tankstars اشاره کرد اما بازی ارباب جنگ بسیار هوشمندانه سعی کرده خود را از بازی‌های مشابه این سبک متمایز کند و با الهام‌گیری از المان‌های بازی‌های استراتژِی و ترکیب آن با بازی‌های این سبک تجربه‌ی جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد.

شروع بازی با یک مرحله آموزشی 5-6 دقیقه‌ای که در آن کاراکترها با دیالوگ‌های بامزه با هم کل کل می‌کنند و تمام نقاط بازی را آموزش می‌دهد شروع می‌شود، بعد می‌توان کنترل اردوگاه را در دست گرفته و با دیگر کاربران به صورت آنلاین مبارزه کرد.

بعد از پایان مرحله آموزشی، شاید اولین چیز که نظر هر شخص را به خود جلب می‌کند گرافیک بسیار زیبای منوی بازی است که به شکل یک اردوگاه طراحی شده و 5 ساختمان دورتادور آن قرار دارد که هر کدام کار خاصی انجام می‌دهند و در وسط نیز تانک است.

در بازی 8 تانک وجود دارد که در اول بازی 3 تا از آنها در دسترس کاربر قرار دارد و رفته رفته با ارتقای ساختمان فروشگاه تانک، تانک‌های بعدی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد . به غیر از تفاوت ظاهری، تانک‌ها در توانایی‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند این تفاوت‌ها را در میزان قدرت موتور، آسیب‌رسانی، پوشش زرهی، باک بنزین، ترکیب تیرها و تیرهای خاص می‌توان دید که باعث می‌شود هر تانک منحصر به فرد شود. هر تانک تا 12 سطح قابل ارتقا است که این ارتقا روی قدرت موتور، آسیب‌رسانی و پوشش زرهی تاثیر می‌گذارد.

در بازی، ساختمانی برای تیرها در نظر گرفته شده که با ارتقا این ساختمان تیرهای جدید در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. در کل حدود 60 تیر در 4 دسته (متوسط، خوب، خفن و ویژه) در بازی وجود دارد.

در بازی 2 منبع آهن و نفت وجود دارد که از نفت برای خرید تیر و از آهن برای ارتقا تانک و ساختمان‌ها استفاده می‌شود، این منابع توسط ساختمان‌های چاه نفت و معدن آهن تولید می‌شود که با ارتقا آنها می‌توان میزان تولیدات را افزایش داد.

وقتی دکمه مبارزه در منو زده می‌شود کاربر وارد پنجره‌ای می‌شود که از آنجا می‌توان برای مبارزه تیرهایی را از میان تیرهای موجود خود انتخاب کرد و وارد مبارزه شد.

پنج میدان نبرد در بازی در نظر گرفته شده که با هر برد در بازی میزان مشخصی جام دریافت می‌شود و با جمع آوری جام‌ها می‌توان به میدان‌های نبرد بالاتری دسترسی پیدا کرد. هر میدان نبرد هم 5 زمین دارد که به طور تصادفی در هر نبرد یکی از آنها برای مبارزه در نظر گرفته می‌شود.

علاقه‌مندان به بازی‌ می‌توانند با انجام این بازی سرگرم شده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. این بازی خوش ساخت اولین محصول شرکت بازی سازی پیله است و حدود 2 سال زمان برای تولید آن صرف شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند صفحه اینستاگرام بازی ارباب جنگ را دنبال کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردیس سرگرمی پیله

شرکت پردیس سرگرمی پیله در زمینه تولید بازی های دیجیتال فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]