اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263341310499

بی پارک، اپلیکیشن ارایه و رزرو آنلاین پارکینگ و جای پارک

کد: 139709263341310499

https://goo.gl/zNnNvg

، تهران , (اخبار رسمی): بی پارک (BiPark) اپلیکیشن ارایه آنلاین پارکینگ خودرو در تهران و شهرهای بزرگ است. در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ «پارکینگ در تهران» و حومه در دسترس است و بی پارک، این امکان را فراهم کرده است که در هر کجا قرار گرفته باشید، شما را به نزدیک‌ترین پارکینگ هدایت کند.

بی پارک، اپلیکیشن ارایه و رزرو آنلاین پارکینگ و جای پارک
بی پارک، اپلیکیشن رزرو آنلاین پارکینگ | BiPark, Online Parking Service App

بی پارک، اپلیکشن ارایه آنلاین پارکینگ، ارائه‌کننده خدمات خرید و رزرو پارک و پارکینگ آنلاین از قبیل پارکینگ‌های عمومی، خصوصی و جاپارک کنار خیابان در تهران و شهرهای بزرگ است

بی پارک (BiPark) اپلیکیشن ارایه آنلاین پارکینگ خودرو در تهران و شهرهای بزرگ است. با «بی پارک» می‌توان در هر کجا از انواع پارکینگ‌هایی که در اطراف است استفاده کرد.

در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ پارکینگ در تهران و حومه در دسترس است و بی پارک، شما را در کجا که باشید به نزدیک‌ترین پارکینگ هدایت می‌کند.

با دانلود اپلیکیشن «بی پارک» می‌توان هر کجا که بی پارک شد، از این اپلیکیشن به راحتی جای پارک پیدا کرد. می‌توان انواع پارکینگ‌های در دسترس، قیمت‌های مختلف و … را روی نقشه دید و هر کجا که خواست پارک کرد.

مدیرعامل بی پارک در خصوص دلیل ایجاد بی پارک می‌گوید: وجود مشکلاتی نظیر جای پارک در شهر تهران، پارک دوبل به علت نبود جای پارک، پارک خودرو برای بانوان، عدم شناخت پارکینگ‌های شهر تهران، یافتن پارکینگ و جا پارک در خیابان و پارکینگ‌های طبقاتی، پارکینگ در طرح زوج و فرد، یافتن جاپارک در پارکینگ‌های مکان‌های خاصی مثل پارکینگ فرودگاه امام خمینی (ره)، پارکینگ فرودگاه مهرآباد، پارکینگ ایران خودرو، پارکینگ سایپا، عدم بهره گیری از سیستم‌های جدید پارکینگ، پارکینگ نوین و ریموت پارکینگ، سامانه‌های نوین ترخیص خودرو از پارکینگ و عدم آشنایی با ضوابط پارکینگ از یک سو و عدم آگاهی از هزینه‌های پارکینگ و قیمت پارکینگ‌ها، نبود اپلیکیشن‌های جامع برای طراحی سیستم‌های پارکینگ حرفه‌ای از سوی دیگر از عواملی است که ما را برای توسعه اپلیکیشن بی‌پارک ترغیب کرده است.

قابلیت‌های اساسی اپلیکیشن بی پارک:

امکان جستجو

در هر جایی که هستید، جاهای ممکن برای پارک را پیدا کنید. مشخصات، امکانات و قیمت‌ها را مقایسه کنید. حتی می‌توانید انواع پارکینگ‌های مختلف در بی پارک را ببینید.

امکان رزرو 

با بی پارک می‌توان جای پارک خودرو خود را به راحتی رزرو کرد و مطمئن به سمت پارکینگ خود حرکت کرد. 

پارک کنید

بی پارک شما را به سمت پارکینگ اختصاصی راهنمایی می‌کند تا با خیال راحت ماشین را پارک کرده و به راحتی با موبایل پرداخت کنید و در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید.

صرفه جویی در زمان و هزینه و کاهش استرس

بی پارک کمک می‌کند در حداقل زمان ممکن جای پارک مناسب را در حداقل هزینه یافت، جریمه نشد، مطمئن حرکت کرد و استرسی از نداشتن جای پارک، دیر رسیدن و … نداشت.

شایان ذکر است در این اپلیکیشن آدرس پارکینگ‌ها در انواع دسته بندی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و امکان جستجو براساس نام پارکینگ و آدرس وجود دارد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بی پارک به آدرس www.bipark.ir مراجعه کنند. شایان ذکر است اپلیکیشن بی پارک برای اندروید و آی او اس قابل استفاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بی پارک | اپلیکیشن ارایه و رزرو آنلاین پارکینگ

بی پارک، اپلیکیشن ارایه و رزرو آنلاین پارکینگ و جای پارک BiPark, Online Parking Service App بی پارک شدین!، از طریق اپلیکیشن بی پارک، براحتی جای پارک پیدا کنید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | شهر و جامعه