اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263341610502

پرده‌های نایلونی مغناطیسی، عایق سرما و گرما

کد: 139709263341610502

https://goo.gl/vY5AJy

، تهران , (اخبار رسمی): پرده‌های نایلونی مغناطیسی با آهن رباهای قوی که در وسط خود دارند پس از ورود و خروج افراد به سرعت و به صورت خودکار بسته می‌شوند و تا حد زیادی در هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند این درب‌های نایلونی مغناطیسی برای اماکن پر رفت و آمد مانند فروشگاه‌ها، موسسات و ادارات بسیار کاربرد هستند.

پرده های نایلونی مغناطیسی (آهنربایی) عایق سرما و گرما با بسته شدن اتوماتیک
پرده‌های نایلونی مغناطیسی، عایق سرما و گرما

پرده‌های نایلونی مغناطیسی عایق بسیار عالی برای سرما و گرما قابل استفاده برای فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات، موسسات، منازل و غیره است که پس از ورود و خروج افراد به صورت اتوماتیک بسته می‌شود

برای جلوگیری از ورود سرما به داخل مغازه یا ساختمان خود در زمستان‌ها چه باید کرد؟

برای جلوگیری از بیرون رفتن سرمای کولر گازی از داخل مغازه در تابستان‌ها چه باید کرد؟

پاسخ سوال، استفاده از پرده‌های نایلونی مغناطیسی (آهن ربایی) است، این پرده‌ها بسیار شکیل بوده و کاملا دارای دور دوخت هستند بر روی لبه‌های وسطی آن‌ها تعداد زیادی آهن ربا نصب شده که باعث می‌شوند پس از ورود و خروج افراد خیلی سریع و به صورت خودکار بسته شود و مانع از ورود سوز سرما یا هدر رفتن انرژی شود همچنین در پایین این پرده‌ها آویزهای ایستایی معمولا به صورت کیسه‌های شن قرار گرفته که باعث می‌شود پرده‌ها در برابر باد و طوفان کمتر حرکت بکنند همچنین باعث می‌شود پرده بهتر قرار گیرد.

نایلون به کار رفته در ساخت پرده‌های مغناطیسی دارای کیفیت و ضخامت‌های مختلفی است که ضخامت 025 بهترین و پر کاربردترین ضخامت است.

پرده‌های نایلونی مغناطیسی یک محصول بسیار جالب و کاربردی برای استفاده در فروشگاه‌ها، مغازه‌های مختلف مانند سوپرمارکت‌ها و غیره، ادارات و سازمان‌ها و موسسات، منازل و باغ‌ها و ویلاها است.

نصب پرده‌های نایلونی بسیار ساده است و نیاز به هیچ دانش و تخصص و ابزار خاصی ندارد و توسط چسب‌های دوطرفه که درون جعبه آن‌ها قرار دارد توسط خود شخص انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده توضیحات و عکس‌های بیشتر و خرید پرده‌های نایلونی مغناطیسی در سایزهای مختلف می‌توانند به وب‌سایت اینترنتی می شاپ ایران به آدرس meshop-iran.com مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره‌‌های 09123499733 و 02177212660 اقدام به ثبت سفارش خود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

می شاپ ایران

فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش کالاهای مختلف کاربردی خانه و آشپزخانه با تنوع محدود آغاز نمود و به زودی موفق شد با اعتماد و همراهی شما مشتریان عزیز بر تعداد کالاهای خود بیفزاید اما همواره سعی و تلاش ما گلچین با کیفیت ترین کالاها بوده و هست و خواهد بود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]