اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709273344310463

اغلب این مشاوران افرادی هستند که زودتر از بقیه به اطلاعات دست پیدا می‌کنند

رکود بازار مسکن و مشاورانی که هنوز خوب سود می‌کنند!

کد: 139709273344310463

https://goo.gl/HJmYu9

، (اخبار رسمی): این که چه آگهی‌های ملکی اخیرا در سایت‌های آنلاین ثبت‌شده اطلاعات بسیار مهمی هستند که مشاوران پرسودتر زودتر از بقیه آنها را پیدا کرده‌اند. اساساً مشاوری که حتی کمی زودتر (در حد چند ساعت یا دقیقه!) یک آگهی را پیدا کند شانس بیشتری برای نوشتن قرارداد روی آن دارد.

رکود بازار مسکن و مشاورانی که هنوز خوب سود می‌کنند!
ربات مشاورین ملک رادار

یکی از تکنولوژی‌هایی که جهت دسترسی سریع‌تر به آگهی‌ها در ۱ سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است تکنولوژی رادار است که آگهی‌ها را از سایت‌های معتبر جمع‌آوری می‌کند و به تلگرام مخاطبان می‌فرستد

امسال رکود بازار مسکن سایه سنگینی روی بازار معاملات مسکن داشته و بالا رفتن قیمت تاثیر زیادی روی کم شدن مشتریان خرید خانه گذاشته است.

آمارهای ملک‌رادار نیز نشان می‌دهد که علاقه به خرید خانه، یا بهتر بگوییم قدرت خرید خانه بسیار کمتر شده است. کم شدن تعداد معاملات مسکن، کسب و کار مشاوران املاک را نیز کم رونق کرده و باعث نا امیدی برخی از مشاوران شده است.

از سوی دیگر مشاورانی هستند که حتی در این بازار، سود خوبی می‌برند. اغلب این مشاوران افرادی هستند که زودتر از بقیه به اطلاعات دست پیدا می‌کنند. این که چه آگهی‌های ملکی اخیرا در سایت‌های آنلاین ثبت‌شده اطلاعات بسیار مهمی هستند که مشاوران پرسودتر زودتر از بقیه آنها را پیدا کرده‌اند. اساساً مشاوری که حتی کمی زودتر (در حد چند ساعت یا دقیقه) یک آگهی را پیدا کند شانس بیشتری برای نوشتن قرارداد روی آن دارد.

یکی از تکنولوژی‌هایی که جهت دسترسی سریع‌تر به آگهی‌ها در یک سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است تکنولوژی رادار است که آگهی‌ها را از سایت‌های معتبر جمع‌آوری می‌کند و به تلگرام مخاطبان می‌فرستد. ربات مشاورین ملک رادار نیز بر پایه این تکنولوژی بنا شده است و آگهی‌های شخصی مالکان را با سرعت بالا شناسایی کرده و برای مشاورین می‌فرستد. ربات رادار ویژه مشاورین هم اکنون در استان‌های تهران، البرز و خراسان فعال است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از ملک رادار و استفاده از ربات مشاورین ملک رادار می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملک رادار

موتور جستجوی مِلک رادار با هدف تجمیع و مقایسه تمامی انواع آگهی‌های خرید و فروش، و رهن و اجاره در بخش مسکونی (آپارتمان، خانه، ویلا، زمین، کلنگی و مستغلات) و اداری-تجاری (اداری، مغازه، تجاری، انبار، زمین زراعی و باغ) از سایت‌های معتبر و فعال در این حوزه راه اندازی شد تا مرجعی کامل، به روز و یکپارچه را در اختیار کاربران قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان