اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970928334595904

گوشی جدید تاشوی سامسونگ

کد: 13970928334595904

https://goo.gl/G9z4eb

، تهران , (اخبار رسمی): سامسونگ به تازگی از یک گوشی تاشو رونمایی کرد که در ماه‌های آینده قرار است آن را به تولید انبوه برساند.

رونمایی از گوشی جدید تاشوی سامسونگ
رونمایی از گوشی جدید تاشوی سامسونگ

مانع اصلی بر سر راه تولید این گوشی مصرف بالای انرژی صفحات انعطاف‌پذیرش است.

در واقع این وسیله هرگاه که به طور کامل  باز می‌شود، مانند یک تبلت عمل می‌کند و زمانی که بسته می‌شود عملکردی مشابه یک گوشی تلفن همراه دارد.

تکنولوژی به کار رفته در گوشی جدید تاشو سامسونگ، از یک صفحه نمایش جدید به نام صفحه نمایش بی‌نهایت منعطف بهره گرفته است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد گوشی را بدون اینکه خراب شود، باز و بسته کند.

موفقیت و یا شکست گوشی جدید تاشوی سامسونگ

دنیسون، معاون اول بازاریابی تلفن همراه سامسونگ می‌گوید: «این صفحه نمایش بی نهایت منعطف یک پلتفرم موبایل کاملا جدید را ارائه می‌دهد. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اندازه اسکرین شما می‌تواند به بزرگی خود وسیله باشد. ما یک بعد جدیدی را اضافه کرده‌ایم تا به شما در مرور صفحات اینترنتی، تماشای تصاویر و چند کار دیگر کمک کنیم.»

این وسیله که در نمایشگاه تکنولوژی نمایش داده شده آخرین نسخه این محصول نخواهد بود. احتمالا در نسخه نهایی،  این گوشی سامسونگ براق تر و در قاب کوچکتری تولید خواهد شد.

موفقیت و یا شکست گوشی جدید تاشوی سامسونگ بستگی به نحوه‌ی عرضه آن خواهد داشت.

بن وود می گوید: «اگر این گوشی صاف باشد، وسیله طراحی شده جاذبه‌ی خاصیبرای افراد عاشق تکنولوژی و تلفن همراه خواهد داشت. اگر بزرگ و استفاده از آن سخت باشد، فروشش با مشکل مواجهه خواهد شد.»

این گوشی تاشو می‌تواند سه اپلیکشن را هم زمان اجرا کند، چیزی که سامسونگ به آن «ویندوز مالتی اکتیو» می‌گوید.

این کمپانی کره‌ای تلاش می‌کند که عمر باتری این وسیله را به بلندی عمر مفید باتری گوشی‌های هوشمند گلکسی جدید برساند. اما حقیقت این است که صفحه نمایش این گوشی‌ها باتری زیادی مصرف می‌کنند.

در مورد ویژگی‌های فنی گوشی تاشوی سامسونگ می‌توان گفت؛ وقتی که این گوشی در حالت بسته قرار دارد، کاور صفحه نمایش آن مانند گوشی معمولی به اندازه ی 4.58 اینچ  و نسبت ابعاد 21:9 است. سامسونگ رزولوشن  840x1960 به همراه کیفیت تصویر 420 dpi برای حالت بسته آن در نظر گرفته است.

وقتی هم که این گوشی در حالت باز قرار دارد، سایز صفحه نمایش اصلی بزرگتر از صفحه نمایشی است که شما می‌توانید ببینید. به این صورت که  اندازه ان 7.3 اینچ است و نسبت ابعاد 4.2:3 دارد. سامسونگ می گوید در این حالت رزولوشن آن  1536x2152 با کیفیت 420 dpi است.

زمانی که گوشی‌ بسته است، تنها یک پنجره از اطلاعات در برنامه فلیپبرد قابل مشاهده خواهد بود. مشابه آنچه که به طور معمول در گوشی‌های هوشمند دیده می شود. اما زمانی که گوشی باز می شود، پنل بزرگتری در اختیار کاربر است که درست همان تصویری در صفحه نمایش قبلی بود، به نمایش در می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار