اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970929334745904

بازار جدید برای اپل

موزیک‌های اپل در تبلت‌های اندرویدی!

کد: 13970929334745904

https://goo.gl/5Zx1jJ

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن اپل موزیک Apple music برای علاقه‌مندان موسیقی نام شناخته شده‌ای است. ظاهرا اپل قصد دارد سرویس استریم موسیقی خود را به تبلت‌های اندرویدی اضافه کند و آن را در دسترس کاربران اندروید نیز قرار دهد.

Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!
Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

شرکت اپل Apple چندی پیش اعلام کرد که امکان استفاده از اپل موزیک را در تبلت‌های اندرویدی فراهم خواهد کرد. جالب است بدانید که این خبر در حالی منتشر شد که تنها چند روز از اعلام پشتیبانی آمازون از اسپیکرهای اکوی اپل می‌گذشت.

شرکت اپل نخستین بار در سال 2015 میلادی سرویس موسیقی خود را در اختیار گوشی‌های اندرویدی گذاشت. این اقدام در حالی بود که نسخه بتای apple music در پلی استور قرار داده شده بود.

اما این کمپانی با اقدام اخیر خود نشان داد که قصد دارد بازار محصولات الکترونیک خود را گسترش دهد. در نظر متخصصان اپل، بازار جدیدی برای محصولات و خدمات آنها وجود دارد که باید به آن توجه شود.

آنها دریافته‌اند که گروه زیادی از کاربران در دنیا علاقه‌ای به خریداری گوشی هوشمند آیفون ندارند اما دوست دارند امکانت اپل موزیک را تجربه کنند و سرویس اشتراک پرمیوم این برنامه را در اختیار داشته باشند. به علاوه گروه دیگری نیز هستند که به دلیل قیمت بالای گوشی‌های آیفون، از خرید آن صرف نظر می‌کنند.

بنا بر گزارش وب سایت 9to5Mac، تغییرات جالبی در نسخه جدید اپل موزیک به چشم می‌خورد.

در نسخه 2.7 این برنامه؛ منوی humbugger حذف شده است و به این ترتیب صفحه نمایش بزرگتری در اختیار کاربران تبلت قرار می‌گیرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]