اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709293347710496

چاپ کتاب با تیراژ دلخواه در کمتر از یک ماه

کد: 139709293347710496

https://goo.gl/gqWGDA

، تبریز , (اخبار رسمی): تمامی مراحل چاپ کتاب، اعم از ترجمه (در صورت نیاز)، ویراستاری، اخذ مجوز چاپ، طراحی جلد کتاب و... در موسسه سینا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و در تیراژ دلخواه انجام می پذیرد.

 چاپ کتاب با تیراژ دلخواه در کمتر از یک ماه
چاپ کتاب با تیراژ پایین

هر کسی که داستانی برای گفتن داشته باشد، می‌تواند کتاب بنویسد، خواه برای لذت خودش، خواه برای انتشار، که به این وسیله در دسترس همگان قرار بگیرد. یک کتاب می تواند نتیجه سال‌ها تحقیقات در خصوص یک موضوع خاص باشد و یا اینکه توصیف‌کننده شرح حال و زندگینامه یک فرد موفق باشد. موضوعات فراوانی برای نوشتن کتاب وجود دارد که در این میان کتاب‌های علمی و دانشگاهی بیشترین تعداد را به خود اختصاص می‌دهند. اما این‌طور نیست که هر کتابی که نوشته شود مستقیما به چاپخانه رفته و منتشر شود. مهم‌ترین عامل در فرایند چاپ کتاب، اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد است.

شاید در ذهن دانشجویان، فرآیند چاپ کتاب با مجوز رسمی یک فرآیند طولانی مدت تلقی شود. اما  این فرآیند توسط متخصصان همکار موسسه سینا در زمانی بسیار کوتاه و با کیفیت عالی انجام می‌شود. موسسه سینا در زمینه چاپ کتاب با مجوز رسمی به صورتی فعالیت می‌کند که متقاضی بتواند در هر مرحله از فرآیند انجام، از صحت و قانونی بودن آن اطمینان خاطر را کسب کند.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا:

مراحل چاپ کتاب از تألیف شروع می‌شود و سپس به ترجمه، تدوین و گردآوری، قرارداد با ناشر ویراستاری کتاب حروف چینی و صفحه آرایی، طراحی جلد، لیتوگرافی، تهیه فیلم و زینک، جلد کتاب، تهیه کاغذ و مقوا، چاپ متن و جلد کتاب، سلفون کشی و در نهایت صحافی کتاب می‌رسد.

هزینه چاپ کتاب در موسسه سینا

هزینه چاپ کتاب تابع شرایط و مقتضیات اقتصادی و اجتماعی است. امروزه با توجه به گستردگی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی در این فضا انتشار می‌یابند. به علاوه برخی مراکز، مانند مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، کتاب‌ها و آثار علمی را به صورت نرم افزار تهیه کرده و بیش از صدها جلد کتاب را در قالب یک نرم افزار در اختیار پژوهشگران قرار داده‌است. همه این موارد نقش مؤثری در کاهش فروش کتاب‌های چاپی خواهد داشت و نتیجه آن بالارفتن قیمت کتاب خواهد بود. بالارفتن قیمت کتاب نیز به معنی کمتر شدن فروش آن است. این امر، در افزایش هزینه‌های تولید و نشر کتاب اثرگذار است.

از طرفی، گرانی کاغذ، کمبود متخصص در صنعت چاپ، بالارفتن هزینه کارگری، گرانی لوازم چاپ نیز خود می‌تواند به افزایش هزینه‌های چاپ و نشر منجر شود. اما در موسسه سینا کتاب به کمترین هزینه ممکن و در تیراژ دلخواه به چاپ خواهد رسید.

جدول زمان بندی و نرخ چاپ کتاب در موسسه سینا

مدت زمان تحویل

تعداد صفحات

قیمت برای ۱۰ جلد

قیمت برای ۲۰ جلد

۲۰-۳۰ روز

۱۰۰-۲۵۰ صفحه

۶۵۰ هزار تومان

7۵۰ هزار تومان

۲۰-۳۰ روز

۲۵۰-۴۰۰ صفحه

7۵۰ هزار تومان

8۵۰ هزار تومان

۲۰-۳۰ روز

۴۰۰-۵۰۰ صفحه

84۰ هزار تومان

92۰ هزار تومان

۲۰-۳۰ روز

۵۰۰-۷۰۰ صفحه

93۰ هزار تومان

980 هزار تومان

۲۰-۳۰ روز

بالای ۷۰۰ صفحه

تعیین قیمت توسط کارشناس

تعیین قیمت توسط کارشناس

مزایای موسسه سینا برای چاپ کتاب شامل چه افرادی است

  • افرادی که کتابی دارند اما نحوه‌ی دریافت مجوزهای لازم را نمی‌دانند و زمان‌شان هم محدود است. یا اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده‌اند اما می‌خواهند با پایین‌ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ کنند.
  • افرادی که پایان نامه دارند و می‌خواهند آن را تبدیل به کتاب کنند؛
  • افرادی که می‌خواهند به عنوان مترجم شناخته شونداما وقت کافی را ندارند؛

موسسه سینا برای همه‌ی این درخواست‌ها راه حل دارند لذا کافی است علاقه‌مندان از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال کنند تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست‌های آنها را ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پذیرش و چاپ مقاله سینا

موسسه سینا با سال ها تجربه در امر نگارش مطالب آموزشی در زمینه پایان نامه، نوشتن پروپوزال، نحوه ساخت رزومه تحصیلی، نگارش مقاله و ... همچنین ارائه خدماتی چون استخراج مقاله از پایان نامه،پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی و داخلی،ویراستاری و چاپ کتاب در کمتر از یک ماه، ترجمه تخصصی و فوق تخصصی،شما دانشجویان و اساتید گرانقدر را یاری می رساند. کافیست با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب