اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709293347910339

محاسبه آنلاین اقساط وام مسکن 160 میلیون تومانی

کد: 139709293347910339

https://goo.gl/sR2hnt

، تهران , (اخبار رسمی): خرید خانه که بزرگ‌ترین حرکت اقتصادی است که هر شخصی در زندگی خود انجام می‌دهد و تصمیم‌گیری برای این انتخاب مهم کار چندان راحتی نخواهد بود، چون در هر مرحله از مسیر با سؤالات زیادی مواجه خواهید شد.

محاسبه آنلاین اقساط وام مسکن 160 میلیون تومانی
محاسبه آنلاین اقساط وام مسکن 160 میلیون تومانی

زمانی که قصد خرید خانه دارید، استفاده از تسهیلات و وام‌هایی که توسط بانک‌ها و مؤسسات مالی ارائه می‌شود می‌تواند کمک کننده باشد. وام‌های مختلفی که شرایط متفاوتی برای دریافت و البته بازپرداخت دارند.

وام 160 میلیونی بانک مسکن به زوج‌هایی تعلق می‌گیرد که شرایط لازم برای دریافت این وام و استفاده از تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن را در شهر تهران داشته باشند؛ این شرایط شامل شرایطی از جمله عدم دریافت تسهیلات بانکی برای خرید واحد مسکونی، امکانات دولتی، تسهیلات یارانه‌ای و ... است.

شاید در نگاه اول کار نسبتاً سخت و پیچیده‌ای به نظر برسد، اما با کمی صرف وقت می‌توان نتیجه خوبی گرفت. برای این‌که بتوان انتخابی مناسب با کمترین میزان دردسر را داشت، باید تلاش کرد که به‌خوبی با شرایط اخذ، بازپرداخت، درصد سود و سایر شرایط وام‌های مختلف آشنا شوید.

مرحله بعد کمی محاسباتی است؛ دانستن اینکه از عهده چه میزان وام برآمده و چه قدر از آن متناسب با بودجه شما است. وامی که می‌خواهید بگیرید طی چند سال، با چند درصد سود و چه میزان قسط ماهیانه قابل بازپرداخت است.

علاوه بر تمام این مطالب، باید بدانید شرایط خرید و فروش ملکی که با وام خریداری می‌شود به چه شکل خواهد بود. آیا می‌توان خانه‌ای که سند آن در رهن بانک است را فروخت؟ آیا می‌توان امتیاز وام خود را به فرد دیگری منتقل کرد؟ آیا می‌توان امتیاز وام خود را فروخت؟ شرایط ضامن برای وام‌های مختلف به چه صورت است؟ آیا می‌توان خانه‌ای که از قبل وام تسویه نشده دارد را خرید و دوباره روی آن وام گرفت؟ و ... . فراموش نکنید پاسخ این سؤالات نقش مهمی در شرایط خریدوفروش ملکی که به عنوان یک سرمایه خریداری می‌کنید خواهد داشت.

یکی از ابزارهایی که توسط آن می‌توان اطلاعاتی کامل و شفاف از وام‌های مسکن ارائه شده توسط بانک مسکن داشت «وام سنج» است که به تازگی توسط سایت آدرس راه‌اندازی شده است. در این ابزار می‌توان با تغییر میزان اقساط ماهیانه، زمان انتظار و سایر شرایط در جریان جزئیات وام مسکنی که مناسب است قرار گرفت.

دریافت وام سوالات بسیاری را ایجاد خواهد کرد، سوالاتی درباره بانک‌هایی که وام مسکن می‌دهند، مراحل گرفتن وام، تسویه کردن وام و در کل اینکه چطور وام مسکن بگیریم، با مراجعه به سایت آدرس می‌توان این ابهامات را برطرف کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت آدرس

آدرس، دغدغه‌های کنونی رهن و اجاره خانه را کاهش داده و همراهی‌تان می‌کند تا بعد از دریافت اطلاعاتی جامع به بازدید خانه بروید. تصور کنید اگر قرار باشد بصورت حضوری به هریک از محله‌های تهران مراجعه کرده و خانه به خانه در جستجوی ملک دلخواه باشید به چه میزان زمان احتیاج دارید. در آدرس بستری فراهم کرده‌ایم تا مشخصات کامل و دقیق هر خانه را بررسی کرده و انتخابی مطمئن داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]