اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710013348710326

با هدف حمایت از هزار بورسیه شده صورت گرفت؛

پیوستن «مای بیبی» به جمع حامیان بنیاد دانش

کد: 139710013348710326

https://goo.gl/wZwscX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت زرین رویا با برند مای بیبی، حمایت همه جانبه خود را از بنیاد دانش اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، برند مای بیبی، به جمع حامیان بنیاد دانش پیوست. این برند قرار است مسئولیت سرپرستی هزار بورسیه شده بنیاد دانش را بر عهده بگیرد.

پیوستن «مای بیبی» به جمع حامیان بنیاد دانش
پیوستن «مای بیبی» به جمع حامیان بنیاد دانش

بنیاد دانش با حمایت از فرزندان مستعد اما نیازمند و محروم از نعمت پدر، فردایی پُر امید را به ارمغان می‌آورد

گفتنی است، بنیاد دانش با حمایت از فرزندان مستعد اما نیازمند و محروم از نعمت پدر، فردایی پُر امید را به ارمغان می‌آورد. 

این موسسه با نام کامل موسسه خیریه همیاران توسعه دانش، تحت برند بنیاد دانش، توسط جمعی از خیرین نیکوکار و اساتید دانشگاهی در زمینه حمایت و هدایت تحصیلی و همچنین توانمندسازی دانش آموزان محروم از نعمت پدر و بی‌بضاعت اما با استعداد در سال ۱۳۹۳ به ثبت رسید و براساس برنامه استراتژی تدوین شده قصد دارد تا سال ۱۴۰۴ تعداد ۱۰ هزار نفر دانش آموز را در سطح کشور تحت پوشش قرار دهد.

آنچه که بنیاد را در این راه متمایز می‌سازد، نهادینه کردن نگاه تخصصی به مقوله حمایت از کودکان محروم از نعمت پدر و بی‌بضاعت اما با استعداد تحصیلی بالا است. نگاهی که باید مبری از هرگونه ترحم بوده و اعتماد به نفس و روحیه‌ی ارزشمند بودن را در دانش آموزان تحت پوشش خود تقویت کند. به همین جهت در اولین گام پس از گذراندن مراحل پذیرش، عنوان بورسیه را به دانش آموزان خود اعطا می‌کند تا در ابتدای راه حس مهم بودن را با آنها همراه سازد.

بنابراین گزارش، مای بیبی که برند شرکت زرین رویا است و مدیریت عاملی آن را حیدر میزبان برعهده دارد تاکنون هزینه صد بورسیه معرفی شده از سمت بنیاد دانش را پرداخت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد دانش

موسسه خیریه همیاران توسعه دانش تحت برند بنیاد دانش توسط جمعی از خیرین نیکوکار و اساتید دانشگاهی در زمینه حمایت و هدایت تحصیلی و همچنین توانمندسازی دانش آموزان یتیم بی بضاعت اما با استعداد در سال ۱۳۹۳ با شماره ۲۹۲۵۰ بعنوان یک موسسه خیریه ملی به ثبت رسید. بنیاد دانش براساس برنامه استراتژی تدوین شده قصد دارد تا سال ۱۴۰۴ تعداد ۱۰ هزار نفر دانش آموز را در سطح کشور تحت پوشش قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه