اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710023354110546

بازاریابی اینستاگرام به افزایش آگاهی از برندها و معرفی محصولات جدید کمک می‌کند

بازاریابی اینستاگرام در سال 2019

کد: 139710023354110546

https://goo.gl/WfVF7L

، اصفهان , (اخبار رسمی): شبکه اجتماعی اینستاگرام از زمان شروع فعالیتش در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۱۰ طوفانی در جهان به پا کرد. در حال حاضر تقریباً هر فردی را می‌توان در این پلتفرم پیدا کرد از این‌رو بازاریابی اینستاگرام انتخاب بسیاری از کسب‌وکارهای موفق است.

بازاریابی اینستاگرام در سال 2019
بازاریابی اینستاگرام در سال 2019

به واسطه بازاریابی اینستاگرام، کاربران اینستاگرام علاوه بر فعال بودن، با برندها هم تعامل دارند. این اپلیکیشنِ به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو ، خیلی سریع تبدیل به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی شد

ممکن است شما هم از جمله افرادی باشید که مطمئن نیستند یا اطلاع ندارند که آیا اینستاگرام برای تبلیغ برندشان مناسب است یا خیر. قبل از ورود به بازاریابی اینستاگرام به این آمار و ارقام توجه کنید:

  • اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد.
  • ۶۰ درصد از بزرگسالانی که به اینترنت دسترسی دارند، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • ۸۰ درصد از کاربران این شبکه خارج از امریکا هستند.
  • ۲۵ میلیون پروفایل بیزنسی در اینستاگرام وجود دارد.
  • ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می‌کنند و ۶۰ درصد اعلام کرده اند که از طریق این پلتفرم با محصولات یا خدمات یک برند آشنا شده‌اند.

کاملاً واضح و مشخص است که در حال حاضر تنها کاربرد اینستاگرام ، کاربردهای شخصی نیست. این پلتفرم در حال حاضر یک پلتفرم جهانی و سراسری است که به برندها امکان ایجاد شخصیت انسانی برای محتوای تولیدی خود، استخدام استعدادهای جدید، نمایش محصولات‌شان و الهام بخشیدن به مخاطبین‌شان را می‌دهد.

به واسطه بازاریابی اینستاگرام، کاربران اینستاگرام علاوه بر فعال بودن، با برندها هم تعامل دارند. این اپلیکیشنِ به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو، خیلی سریع تبدیل به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی شد. بیش از نیمی از کاربران فعال اینستاگرام هر روز به این پلتفرم سر می‌زنند و ۳۵ درصدشان اعلام کرده‌اند که چند بار در روز به آن سر می‌زنند.

بازاریابی اینستاگرام می‌تواند به افزایش آگاهی از برندها و معرفی محصولات جدید هم کمک کند. ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام برای جستجوی یک برند در این پلتفرم وقت صرف می‌کنند. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که برند و محصولات خود را به روشی دوستانه و بدون نیاز به hard Selling تبلیغ کنید.

چگونه یک اکانت اینستاگرام از نوع بیزینسی ایجاد کنیم؟

برای ورود به بازاریابی اینستاگرام ابتدا باید یک اکانت یا پروفایل موفق در اینستاگرام ساخته و آن‌را مدیریت کنید. سپس سعی کنید که به صورت منظم به تولید و انتشار پست بپردازید و اکانت اینستاگرام را به روز نگه دارید تا فالوورها همیشه شما را دنبال کرده و در تعامل باشند.

پست اینستاگرام شامل چه نوع محتواهائی می‌تواند باشد؟

در قدم بعدی بازاریابی اینستاگرام باید شروع به پست کردن محتوایی جذاب کنید. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که چندین نوع محتوا از جمله عکس ، ویدیو ، استوری و لایو منتشر کنید. 

چگونه با موبایل عکس برای پست اینستاگرام بگیریم؟

می‌توان با استفاده از موبایلی که همین حالا در دست دارید، عکس‌هایی خیره کننده بگیرید که مخاطبین‌ آنها را بپسندند. اما برای ثبت تصاویر زیبا جهت افزایش فالوورها و تعاملات آنها در اینستاگرام بهتر است با نکات بسیاری مانند “از قانون عدد ۳ پیروی کنید؟” آشنا شده و عکس برای پست اینستاگرام بگیرید.

هشتگ‌های اینستاگرام چرا مهم هستند؟

هشتگ به کلمات یا عبارات کلیدی گفته می‌شود که بدون فاصله نوشته می‌شوند و یک علامت # قبل از آنها قرار می‌گیرد. عموما از هشتگ‌‌ها برای موضوعات مختلف مانند #دیجیتال_مارکتینگ#اینستاگرام_مارکتینگ استفاده می‌شود و راه خیلی خوبی برای دیده شدن محتوا هستند. هشتگ‌‌های اینستاگرام ، پست‌های مربوط به کاربران مختلف را در یک فید جمع می‌کنند و می‌توان پست‌هایی با یک هشتگ مشترک را یک‌جا مشاهده کرد.

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

وقتی الگوریتم اینستاگرام در حال تصمیم گیری برای محل نمایش پست جدید در فید فالوورها است و اینکه این پست را چقدر بالاتر از بقیه پست‌ها نمایش دهد، اول به تعداد کمی از فالوورها آن را نمایش می‌دهد سپس ارزیابی می‌کند که پست با چه سرعتی دیگران را جذب می‌کند (تعداد لایک و کامنتها در یک بازه زمانی).

بعد ارتباط بین اکانت و اکانت مخاطب را بررسی می‌کند یعنی میزان جذب (تعامل) مخاطب به پست های قبلی، میزان share کردن پست‌های قبلی و حتی استوری‌های اینستاگرام در محل نمایش پست در فید مخاطب تاثیر گذار هستند.

چگونه یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنیم؟

برای موضوعات مهمی مانند شناخت مخاطبان، تحلیل رقبا، ایجاد یک تقویم محتوا، یکپارچه سازی برند، افزایش فالوور و تبدیل فالوور به مشتری نیاز است یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام باید ایجاد شود، تا بتوان متمرکز به سمت اهداف در بازاریابی اینستاگرام پیش رفت.

کپشن اینستاگرام را چگونه بنویسیم تا باعث جذب تعامل فالوورها شود؟

کپشن متنی است که تایپ می‌کنید و در زیر پست نمایش داده می‌شود. گاهی اوقات نوشتن کپشن‌‌های برجسته و قابل توجه برای اینستاگرام سخت می‌شود. ابتدا یک پیش نویس بنویسید سپس وقت بگذارید و آن را کامل کنید. کپشن اینستاگرام حداکثر ۲۲۰۰ کارکتر می‌تواند باشد. توجه داشته باشید که کپشن باید باعث تعامل فالوورها شود. در انتها نیز سعی کنید از آنها دعوت به یک اقدام کنید، مانند نوشتن پاسخی در کامنت.

روش افزایش تعامل مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی

اگر تجربه بازاریابی اینستاگرام را داشته باشید، قطعاً مطلع هستید که جذب مشارکت و افزایش تعامل مخاطبان کار ساده‌ای نیست.

بزرگترین اشتباهی که ممکن است افراد هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مرتکب شوند این است که تصور کنند انتشار مطلب به تنهایی کافی است. اما به هیچ وجه این طور نیست. مدیریت یک اکانت اینستاگرام مستلزم این است که با استراتژی‌های مناسب، فالوورهای فعلی را مشغول کرده و همزمان به دنبال جذب فالوورهای جدید به پیج باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام 

در حال حاضر اینستاگرام تبدیل به یکی از مهم‌ترین پلتفرم ها برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شده و دلیل آن هم وجود یک میلیارد کاربر در اینستاگرام و داشتن نرخ تعامل بسیار بیشتر از فیسبوک و توئیتر است. اما به لطف تک منظوره بودن و استفاده آسان اینستاگرام ، کاربر فقط با چند اشاره به مطلب مورد نظر دسترسی پیدا می‌کند.

بنابراین در اینستاگرام فرصت‌های خوبی برای برندها وجود دارد اما چطور باید از این فرصت‌ها استفاده و در وهله اول فالوورها را افزایش داد؟

تبلیغات اینستاگرام را چگونه ایجاد کنیم؟

بازاریابی اینستاگرام بدون تبلیغات شاید کامل نشود، از آنجا که تبلیغات اینستاگرام مثل سایر پست‌ها در فید کاربران نمایش داده می‌شوند، مانند سایر تبلیغات آزاردهنده نیستند.

برای ایجاد یک آگهی ابتدا باید یکی از پست‌های اینستاگرام را که تمایل به تبلیغ آن دارید انتخاب کرده و سپس تنظیمات تبلیغات اینستاگرام را از طریق پلتفرم تبلیغاتی فیسبوک انجام داد.

نتیجه‌گیری

با توجه به یک میلیارد کاربر فعال اینستاگرام ، نمی‌توان قدرت آن را دست کم گرفت. این اپلیکیشن که در گذشته یک اپلیکیشن ساده برای به اشتراک‌گذاری عکس بود، حالا تبدیل به یک شبکه اجتماعی فراگیر شده که امکان مشاهده و کاوش هویت تصویری یک شرکت را برای کاربران فراهم کرده است.

کاربران اینستاگرام به کیفیت محتوا اهمیت می‌دهند. برای بازاریابی اینستاگرام ، تصاویر و ویدیوهایی تولید کنید که اطلاعاتی جالب و جذاب در اختیار مخاطبان قرار دهند یا برند را به شیوه‌ای جدید و منحصربه‌فرد به نمایش بگذارند. با نوشتن کپشن‌های جذاب محتوای تولیدی خودتان را بهینه سازی کنید.

شاید ایجاد و حفظ پلتفرمی که هویت بصری برند شما را به تصویر بکشد، دشوار به نظر برسد. اما اینستاگرام انجام این کار را سرگرم کننده و آسان کرده است. جهت ایجاد حداکثر بهره‌وری برای استراتژی بازاریابی خودتان در اینستاگرام ، این راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش کسب و کار اینترنتی آرکاد

فعالیت موسسه آرکاد ، آموزش و مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و همچنین دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی