اطلاعات تماس
  • 091770*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043356210549

صادرات رب گوجه فرنگی آرین

کد: 139710043356210549

https://goo.gl/1jGnQs

، (اخبار رسمی): شرکت فرآورده های غذایی طلوع دشت مرغاب، با استفاده از محصولات کشاورزی خود به عنوان مواد اولیه محصولات تولیدی از جمله گوجه فرنگی، ترخون تازه، فلفل تند قرمز و سبز، سیر، خیار، موسیر در زمینه صادرات فرآورده‌های غذایی در خاورمیانه فعالیت می‌کند.

صادرات رب گوجه فرنگی آرین
صادرات رب گوجه فرنگی آرین

شرکت فرآورده‌های غذایی طلوع دشت مرغاب فعالیت خود را از سال 1390 در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع در مسیر اصلی اتوبان شیراز،اصفهان، کیلومتر 125 آغاز کرده است. همچنین، دارای نماد اعتماد از سازمان غذا و دارو استان فارس و گواهینامه بین‌المللی ایزو9001 است . 

در طی این سال‌ها شرکت طلوع دشت مرغاب توانسته در زمینه تولید رب گوجه فرنگی، خیارشور، ترشی مخلوط، ترشی سیر مروارید، ترشی سیر کاراملی، کنسرو لوبیا چیتی،کنسرو بادمجان، لیته بندری، ترشی لیته سبز، انواع سس تک‌نفره، کنسرو زیتون شور، ترشی فلفل فعالیت کند و محصولات با کیفیت خود را با برندهای آرین، فاردنی، طلوع و خمسه نجوم در بازارهای داخلی و صادرات عرضه می‌کند و به عنوان صادرکننده برتر فرآورده‌های غذایی در خاورمیانه شناخته می‌شود.

رب گوجه فرنگی صادراتی آرین طلوع دشت مرغاب، به عنوان یک محصول بی نظیر از نظر کیفی، بالاترین سطح استاندارد را دارا است. غلظت بالا، استفاده از نمک تصفیه شده، ماندگاری بالا و عدم استفاده از مواد نگهدارنده از جمله ویژگی‌های رب گوجه فرنگی صادراتی آرین طلوع دشت مرغاب به کشور عراق است.

همچنین رب گوجه فرنگی تغلیظ شده آرین طلوع دشت مرغاب بخش عمده‌ای از بازار رب کنسرو شده در کشور عراق را به خود اختصاص داده است. چرا که با بهره‌گیری از محصولات تازه در زمین‌های کشاورزی خود همییشه محصول تازه تولید و به مشتریان ارایه می‌دهد. مواد اولیه محصولات طلوع دشت مرغاب توسط کشاورزان با تجربه این شرکت کشت و برداشت می‌شود.

از جمله محصولات کشاورزی طلوع دشت مرغاب، صادرات رب گوجه فرنگی آرین عبارت است از گوجه فرنگی، ترخون تازه، فلفل تند قرمز وسبز، سیر، خیار، موسیر و...

علاوه بر کشت مواد اولیه با کیفیت توسط کشاورزان این شرکت، استفاده از تجهیزات روز دنیا در کارخانه طلوع دشت مرغاب و همینطور بررسی میدانی بازار و آشنایی با ذائقه مشتریان خود در کشورهای مختلف باعث رویکردی مطلوب به محصولات طلوع دشت مرغاب شده است.

خیار قلمی، سبزی معطری همچون ترخون و سیر و فلفل سبز دستچین شده کشاورزان این شرکت با فرمول تهیه بی‌نظیر، خیارشور طلوع دشت مرغاب را خوشمزه‌ترین محصول در میان سایر رقبا کرده است. 

صادرات خیارشور به عراق و کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس و همینطور سایر کشورهای عربی در خاورمیانه و همسایگان ایران دلیلی بر کیفیت بی نظیر خیارشور طلوع دشت مرغاب است.

همچنین، ترشیجات طلوع دشت مرغاب با کیفیت بالا و طعم و مزه ی بسیار خوب تولید می‌شود. ترشی مخلوط صادراتی طلوع دشت مرغاب ترکیبی از بهترین گیاهان خوراکی دستچین شده و با بالاترین استانداردهای جهانی محصولی لذیذ برای طرفداران و علاقمندان ترشیجات. صادرات گسترده این محصول دلیلی بر کیفیت بالای آن است. 

هم اکنون شرکت طلوع دشت مرغاب صادرات رب گوجه فرنگی آرین در خاورمیانه با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه و محصولات خود، گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرین

این شرکت به شماره 524 در شهر شیراز به ثبت رسیده که در سال 2015موفق به دریافت پروانه بهره برداری به شماره 31364544 شده است که هم اکنون یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ترشیجات و شوریجات می باشد

اطلاعات تماس
  • 091770*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی