اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710053359910547

به همت نوآوران سینا، رونمایی شد

رونمایی از کتاب صبح جادویی

کد: 139710053359910547

https://goo.gl/DbZNU3

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از چاپ سوم کتاب صبح جادویی (شش عادتی که با انجام قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد) توسط انتشارات نوآوران سینا در محل رونمایی تاریخ در پاییز 1397 برگزار شد.

صبح جادویی (شش عادتی که  قبل از ساعت 8 صبح زندگیتان متحول خواهد شد)چاپ سوم
پدر پولدارم اغلب می‌گفت: «همیشه می‌توان یک دلار دیگر ساخت، اما روزی را که از دست رفت نه

به گزارش روابط عمومی نوآوران سینا، این کتاب با هدف بهبود و  موفقیت فردی توسط هال اِلرودکه یک نابغه است نگارش شده است. کتاب صبح جادویی، تجسّم و برنامه‌ریزی عصبی کلامی را بررسی و امتحان کرده است. او روی آتش راه رفته‌ است و با فلسفه‌های غیرعادی زیادی آشنا شده‌است که برخی از آن‌ها کاملاً از قوه‌ی درک انسان خارج هستند. کاری که هال با منجی‌های زندگی‌اش انجام داده است در واقع این است که بهترین تمرین‌های مربوط به افزایش هوشیاری بشر طی قرن‌های گذشته را انتخاب کرده و آن‌ها را به رویه‌ای صبحگاهی خلاصه کرده است. 

بر اساس این گزارش، این کتاب به ترجمه لطیف احمد پور تهیه شده و با عنوان صبح جادویی، 6 عادتی که با انجام آنها قبل از ساعت 8 صبح زندگی و کسب و کار شما متحول خواهد شد  به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با موفقیت و بهبود فردی برای تمامی افراد در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر فصل ششم منجی‌های زندگی، شش راهکار حیاتی برای زندگی‌ کردن با تمام قوا در آن مطرح شده است.

این کتاب در 220 صفحه و به قیمت 180000و در شمارگان 2000 در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی انتشارات سینا نوآوران قابل تهیه است. 

بر پایه این اطلاع، در مراسم رونمایی از کتاب صبح جادویی (شش عادتی که باانجام قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد) چاپ سوم، مهمانانی نظیر لطیف احمدپور و دکتر شعبانعلی کوهستانی حضور داشتند.

گفتنی است، این مراسم در تاریخ 20 آبان و در انتشارات نوآوران سینا تهران خیابان نصرت پلاک 140 طبقه 5 واحد 19 برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات نوآوران سینا

انتشارات نوآوران سینا در جهت ارتقاء سطح علم و دانش محققین و متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان و همچنین سطح فرهنگی و آگاهی عموم جامعه، فعالیت انتشاراتی خود را با بهره گیری از تجارب دکتر شعبانعلی کوهستانی، دکتر فاطمه درویش، دکتر اکبر قربانی فرد و تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه های برتر کشور با انتشار نشریه تازه های دام، طیور و آبزیان و با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب