اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710053360710580

با خانه رویایی‌ خود فقط یک تماس فاصله دارید

کد: 139710053360710580

https://goo.gl/LKW7uy

، مشهد , (اخبار رسمی): آرش مدیر سامانه هوشمندی است که در حوزه املاک و مستغلات در سطح مشهد فعالیت می‌کند، که نسخه وب، اندروید و ios دارد. املاک آرش مدیر امکان خرید، فروش، اجاره ملک را فراهم ساخته است. تمامی خدمات موجود در وب سایت و اپلیکیشن آرش مدیر به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد.

شما با خانه رویایی تان فقط یک تماس فاصله دارید
شما با خانه رویایی تان فقط یک تماس فاصله دارید

یکی از راه‌های ایجاد وجه تمایز بین همکاران و رقبا ارائه خدمات با کیفیت و بهتر است. از طرفی ارائه این خدمات گاهی ملزم به استفاده از امکانات به روز مانند اینترنت و آی‌تی است و گاهی هم هزینه‌بر است.

یکی از راه‌های افزایش کیفیت خدمات به مشتریان، ایجاد صرفه‌جویی در زمان از طریق سامانه هوشمند املاک آرش مدیر است که باعث ایجاد نظم برای خریداران، فروشندگان می‌شود.

شما با خانه رویایی‌تان فقط یک تماس فاصله دارید

ویژگی‌های سامانه آرش مدیر

خدمات رایگان

تمام خدمات وب سایت و اپلیکیشن آرش مدیر رایگان است. آرش مدیر سعی می‌کند با آموزش‌ها و مشاوره‌های کاربردی، همه را برای خرید موفق مسکن در مشهد آماده کند.

آشنایی با محله‌های شهر مشهد

در این سامانه سعی شده مخاطبان داخل و خارج شهر را با محله‌های مشهد آشنا کنند، همچنین با کمک کارشناسان خبره و متخصص، اطلاعات شهری و فرهنگی محله‌های مختلف را جهت تسهیل تصمیم‌گیری کاربران عرضه می‌کند.

اخبار مسکن مشهد

با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی، ابعاد گوناگون بازار مسکن در این سامانه تحلیل می‌شود و گزارش‌هایی به‌صورت فصلی و سالانه در قالب پوشش خبری شهری نیز ارائه می‌شود.

ثبت آسان

همچنین می‌توان از طریق تماس تلفنی، وب سایت و اپلیکیشن گوشی همراه املاک آرش مدیر، در هر لحظه اقدام به ثبت ملک خود کرد. ثبت ملک به طور معمول توسط خود مشتری انجام می‌شود. اما در صورت نیاز، کارشناسان آرش مدیر برای ثبت تلفنی یا حضوری ملک با مشتری آماده همکاری هستند.

مشاهده جزئیات کامل ملک

تمام املاک ثبت شده در آرش مدیر با جزئیات دقیق و کامل به جز آنهایی که مالک متمایل به نمایش آدرس نباشد، به راحتی قابل مشاهده هستند. در کنار اطلاعات مهمی نظیر وجود یا عدم وجود پارکینگ، آسانسور، تراس، انباری، بازدید و نحوه هماهنگی و سایر امکانات املاک می‌تواند به خریدار در گرفتن تصمیمی بهتر کمک کند.

کارشناسی و ارزیابی واقعی املاک

اپلیکیشن این خانه چند، یکی از محصولات تیم آرش مدیر است و در کلیه شهرهای ایران به فروشندگان ملک کمک می‌کند تا از قیمت واقعی ملک خود مطلع شوند. این ابزار مناسب کارشناسان رسمی دادگستری، مشاورین املاک، مالکین، خریداران و فروشندگان ملک است. برای بسیاری از صاحبان ملک، پیش می‌آید که در مورد قیمت‌گذاری خانه خود دچار سردرگمی و تردید شوند و چه بسا قیمتی نادرست را برای فروش یا اجاره ملک خود انتخاب کرده و به هدف مورد نظر نرسند، این برنامه به آنها کمک می‌کند تا از قیمت واقعی ملک خود مطلع شوند.

ایکس معاوضه می‌کنم با ایگرگ

شما می‌توانید از این روش جهت تسهیل تهاتر و تعویض اموال خود بهره ببرید. در این بخش املاک دیگران، برای شما به راحتی لیست می‌شوند و آنهایی که تمایل به معاوضه با اموال را دارند نمایش می‌دهد.

متناسب با نیاز خود پیدا کنید

روشی است جهت جستجو راحت املاک با توجه به نیاز، به راحتی آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این قابلیت را در صفحه اصلی سایت می‌توان مشاهده کرد.

باربری

باربری، خدمتی دیگر از املاک آرش مدیر است. می‌توان مشخصات کالا و آدرس خود را در سایت و اپ مدیربار وارد کرده، پشتیبانان و کارشناسان مدیر بار فورا با شما در ارتباط بوده و مشخصات را تایید می‌کنند. خدمات این برنامه کاملا رایگان است. باربری‌ها و رانندگان دارای مجوز فعالیت امکان بهره‌مندی از خدمات سایت و اپلیکیشن مدیربار را دارند.

دکوراسیون داخلی

حتما تا به حال به فکر این افتاده‌اید که چیدمان خانه خود را تغییر دهید اما گاهی اوقات که تغییراتی در چیدمان ایجاد می‌شود ،متوجه می‌شوید که نه تنها فضای خانه زیباتر نشده بلکه بیشتر فضای خانه بدون استفاده واقع شده است. در این سایت و اپلیکیشن سعی شده است راهکارهای بهتری برای مد و دکوراسیون داخلی خانه از پذیرایی تا حمام به همراه تصاویر نمونه فراهم آورد. همچنین اگر دوست دارید ایده‌های دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید از این اپ و سایت می‌توانید استفاده کنید.

هدف آرش مدیر

هدف اصلی این مجموعه توانمندسازی مردم برای رسیدن به «خانه‌ی ایده آل» است. مجموعه آرش مدیر با داشتن بهترین فایل‌های منطقه و تعامل با فروشندگان، روند خرید، فروش و اجاره‌ی خانه را برای متقاضیان تسهیل می‌کند و اطلاعات به‌روز بازار املاک و مستغلات را برای تصمیم‌گیری بهتر در اختیار مردم قرار می‌دهد. این مجموعه به عنوان یک شرکت نوآور معتقد است برای بیشتر شدن شفافیت و اعتمادزایی در بازار املاک و مستغلات به مرجعی نیاز است تا مردم با اطلاعاتی بیشتر، بینشی بهتر و با کمک متخصصان این حرفه معامله‌ی موردنظر خود را انجام دهند و هرچه دقیق‌تر، بهتر و سریع‌تر به خواسته‌ی خود برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه هوشمند آرش مدیر

آرش مدیر سامانه هوشمندی است که در حوزه املاک و مستغلات در سطح مشهد فعالیت می کند. ما برای شما امکان خرید ، فروش، اجاره ملک را فراهم ساخته ایم. تمامی خدمات موجود در وب سایت و اپلیکیشن آرش مدیر به صورت رایگان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان