اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971006336117871

دوره آنلاین «نکته و حل تست آزمون محاسبات» در موسسه سرا

کد: 13971006336117871

https://goo.gl/VjrZ2R

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره آنلاین «نکته و حل تست آزمون محاسبات» ضمن تقویت مهارت‌های تست زنی و مرور سریع مباحث مختلف آزمون، اشکالات و نقاط ضعف دانشجو در بخش پرسش و پاسخ با اساتید برطرف خواهد شد.

دوره آنلاین «نکته و حل تست آزمون محاسبات» در موسسه سرا
دوره آنلاین «نکته و حل تست آزمون محاسبات عمران»

ژبه گزارش موسسه سرا؛ یک پکیج جدید به منظور افزایش آمادگی شرکت‌کنندگان آزمون نظام مهندسی طراحی شده است که به صورت آنلاین خواهد بود و در هر زمان و مکانی برای همگان قابل استفاده است.

دوره نکته و حل تست آزمون محاسبات، یک پکیج جامع از مجموعه‌ای از آموزش‌های پنج دوره است. در این پکیج مباحث مختلفی چون زلزله، بارگذاری، فولاد، بتن و خاک و پی ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از این مباحث به صورت تکی نیز ثبت نام کرده و در دوره آنلاین آن شرکت کنند.

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حل تست‌های آزمون محساسبات سال‌های قبل که احتمال دارد در آزمون بهمن 97 تکرار شود.
  2. حل تست‌های تالیفی اساتید
  3. آموزش نکات مهم هر تست 
  4. پرسش و پاسخ حین دوره در خصوص نکات تست‌ها و درسنامه‌ها
  5. امکان مشاهده مجدد دوره در زمان بازپخش

برخی از مدرس‌های این دوره جناب امیرحسین خلوتی و مهندس صهری هستند که بیش از 18 سال در حوزه آموزش‌های تخصصی صنعت ساختمان سابقه فعالیت دارند. 

شهریه شرکت در هر مبحث برابر با 95 هزار تومان است، افرادی که در تمام مباحث شرکت کرده و پکیج آزمون محاسبات را تهیه کنند می‌توانند از تخفیف 125 هزار تومانی بهره‌مند شوند و کل مباحث را با قیمت 350 هزار تومان ثبت نام کنند.

همچنین با خرید پکیج آزمون می‌توان در آزمون آزمایشی محاسبات عمران که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود با تخفیف 50 هزار تومانی شرکت کرد.

این خدمات و تخفیف‌ها به منظور افزایش آمادگی دانشجو در آزمون محاسبات ارائه شده است.

اطلاعات تکمیلی در خصوص دوره‌های آنلاین نکته و حل تست و همچنین آزمون آزمایشی محاسبات را می‌توان از لینک‌های زیر دریافت کرده و یا با تلفن 22638713 تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش