اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710063361210585

رونمایی از ماسک طبیعی صورت رویال برای اولین بار در ایران

کد: 139710063361210585

https://goo.gl/megVqN

، (اخبار رسمی): سایت رویال ماسک، اولین و تنها تولیدکننده ماسک کاملا طبیعی صورت رویال در ایران است که در ترکیبات این ماسک اکسیر ژل رویال، جینسنگ عصاره عسل طبیعی به کار رفته است. بانوان بدون کوچک‌ترین نگرانی از عوارض این ماسک، می‌توانند با استفاده کردن آن بر روی پوست صورت‌شان از یک پوست سالم و زیبا لذت ببرند.

رونمایی از ماسک طبیعی صورت رویال برای اولین بار در ایران
ماسک کاملاطبیعی صورت رویال باترکیبات اکسیرهای جهانی ژل رویال،جینسنگ،عصاره عسل طبیعی و موادطبیعی دیگر

به گزارش رویال ماسک، سایت royalmasl.ir که یک سایت ماسک کاملا طبیعی ضدچروک صورت رویال با ترکیبات سه اکسیر شاهانه جهانی ژل رویال، جینسنگ و عسل طبیعی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد از آنجایی که بانوان ایران شایسته­ داشتن پوست صورت سالم، زیبا و لطیف هستند، بر آن شده‌اند تا اکسیرهای طبیعی معرفی شده جهانی را یک‌جا جمع کنند و قوی‌ترین و بهترین ماسکی که برای درمان چین و چروک و سفت شدن پوست طی سالیان سال جواب پس داده است را از دل طبیعت شگفت‌آور در قالب یک ماسک معجزه‌گر تقدیم آنها کنند و بانوان ایران زمین بدون کوچکترین نگرانی از عوارض این ماسک، می‌توانند با استفاده کردن آن بر روی پوست صورت‌شان از یک پوست سالم و زیبا لذت ببرند. 

پریسا بهشتی، بنیان‌گذار و مدیر مجموعه رویال ماسک در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «ما در ماسک صورت طبیعی رویال، افتخار داشتیم تا اولین و تنها تولیدکننده این نوع ماسک در ایران باشیم و همچنین افتخار داشتیم تا از اکسیرهای جهانی ژل رویال، جینسنگ، عصاره عسل طبیعی و مواد گیاهی و طبیعی دیگری را جهت جوان‌سازی به صورت ترکیبی در این ماسک داشته باشیم. تضمین ما کیفیت ما است. این ماسک کاملا طبیعی است و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی یا نگهدارنده‌ای تهیه شده است.»

گفتنی است ماسک طبیعی صورت رویال، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف ویژه تا پایان سال 97 کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت رویال ماسک به آدرس royalmasl.ir و یا به آدرس sabalanasal.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی