اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971006336167871

آزمون‌های آزمایشی موسسه سرا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود

آزمون آزمایشی محاسبات عمران ویژه آزمون نظام مهندسی

کد: 13971006336167871

https://goo.gl/GvpzHr

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون‌های نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت برگزار می‌شود. این امر بدین معنا است که اگر در آزمونی قبول نشوید، حدود 6 ماه دیگر باید صبر کنید تا در آزمون بعد شرکت کنید.

آزمون آزمایشی محاسبات عمران آمادگی آزمون نظام مهندسی
آزمون آزمایشی محاسبات عمران نظام مهندسی

به همین علت تجربه کردن شرایط آزمون و دانش و مهارت خود را به امتحان اصلی در روز آزمون موکول نکنید. استفاده از فرصت آزمون‌های آزمایشی کمک می‌کند که بتوان اطلاعات و معلومات خود را یک‌بار پیش از آزمون محک زنید.

همچنین می‌توان شرایط یک آزمون کتاب باز با بیش از 20 جلد منبع را در آزمون‌های آزمایشی تجربه کرد.

هزینه‌ای که در قبال یک آزمون آزمایشی پرداخته می‌شود، نسبت به ارزشی که می‌دهد بسیار ناچیز است. به کمک این تجربه می‌توانید در همان بار اول نمره قبولی در آزمون دریافت کرد و دیگر نیازی به آزمون مجدد و مطالعه دوباره مباحثی که ممکن است برخی از آنها تغییر پیدا کنند نخواهید داشت.

آزمون‌های موسسه سرا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند تا همه علاقه‌مندان بتوانند شرایط آزمون را پیش از آزمون بهمن ماه تجربه کنند.

علاوه بر محاسبات عمران، آزمون‌های آزمایشی نظام مهندسی برای نظارت عمران، نظارت معماری و طراحی معماری نیز برگزار می‌شود.

برای ثبت نام در آزمون آزمایشی محاسبات عمران کافی است به لینک زیر رفته و از طریق سایت ثبت نام کرد. علاقه‌مندان همچنین می‌توان به صورت تلفنی از طریق تماس با شماره 22638713 ثبت نام خود را به صورت تلفنی انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش