اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971007336277440

سمینار بزرگ هوش تجاری در کرج برگزار می‌شود

کد: 13971007336277440

https://goo.gl/zQvy3B

، کرج , (اخبار رسمی): به همت اداره کل فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهر کرج با اجرای مهندس شروین سوری برگزار می‌شود.

سمینار بزرگ هوش تجاری با اجرای مهندس شروین سوری در کرج برگزار می گردد
پوستر سمینار

این رویداد به دانشجویان، فعالان و مدیران حوزه فناوری اطلاعات به شدت توصیه می‌شود

سمینار بزرگ هوش تجاری در چهارم بهمن ماه سال نودو هفت در محل سالن میلاد کرج جهانشهر روبروی استانداری برگزار می‌شود این دوره با اجرای مهندس شروین سوری برگزار شده و صدور مدرک پذیرایی و شرکت در دوره کاملا رایگان ولی ثبت نام الزامی است.

این دوره با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهر کرج با مشارکت دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های حامی برگزار خواهد شد.

هوش تجاری، مجموعه‌ای از نظریات، روش‌ها، فرایندها، معماری‌ها و فناوری‌هایی است که برای تبدیل داده خام به اطلاعات مفید و معنادار استفاده می‌شود. هوش کسب و کار مقادیر بزرگی از اطلاعات را برای شناسایی و توسعه فرصت‌های جدید بکار می‌گیرد. بهره بردن از فرصت‌های جدید و اعمال یک استراتژی اثربخش می‌تواند مزیت بازار رقابتی و پایداری بلندمدت به ارمغان بیاورد.

پیش ‌نیازهای علمی شرکت در این رویداد آشنایی به فناوری اطلاعات و بانک‌های اطلاعاتی پس از برنامه مدرک معتبر ارائه می‌شود.

شایان ذکر است هیچ گونه هزینه‌ای در طول برنامه دریافت نمی‌شود و پذیرایی، صدور مدرک، اجرای دوره به شکل رایگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری سمینار بزرگ هوش تجاری با اجرای شروین سوری در کرج با دبیرخانه به شماره 02632562090 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردازش هوشمند

شرکت پردازش هوشمند البرز با پشتوانه علمی و عملی خود آمادگی دارد تا تجربیات خود را در حوزه فناوری اطلاعات از مشاوره تا اجرا در اختیار سازمان ها و ادارات قرار دهد که برخی از آنها به شرح ذیل است: - مشاوره و ارائه راهکار های جامع مبتنی بر بانک اطلاعاتی - مشاوره جامع در جهت مدیریت و تحلیل داده های بزرگ - مشاوره تولید و طراحی نرم افزار امن - ارائه مشاوره و اجرای راهکارهای مبتنی بر هوش تجاری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]