اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960504255587440

9 مردادماه برگزار می‌شود

دوره آموزشی آشنایی با داده‌کاوی با استفاده از ابزارهای مایکروسافت

کد: 13960504255587440

https://goo.gl/ZP2ixZ

، کرج , (اخبار رسمی): کارگاه یک روزه آشنایی با داده‌کاوی با استفاده از ابزار های مایکروسافت با اجرای شروین سوری، 9 مردادماه در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به نشانی کرج - میدان طالقانی - بلوار تعاون - خیابان فرهنگ برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با داده کاوی با استفاده از ابزار های مایکروسافت

به گزارش روابط عمومی‌ پردازش هوشمند البرز، دبیر برگزاری این دوره با بیان این خبر گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان با ابزارهای داده‌کاوی در ssas و ssrs سرویس‌های آنالیز و گزارش‌دهی مایکروسافت آشنا خواهند شد و الگوریتم‌های داده‌کاوی نیز معرفی می‌شود.

گفتنی است کارگاه به صورت عملی و پروژه‌محور است و  گواهی حضور از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز صادر می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت ایوند به نشانی  https://evnd.co/P6dGX مراجعه کنند یا با شماره 02632200999 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردازش هوشمند

شرکت پردازش هوشمند البرز با پشتوانه علمی و عملی خود آمادگی دارد تا تجربیات خود را در حوزه فناوری اطلاعات از مشاوره تا اجرا در اختیار سازمان ها و ادارات قرار دهد که برخی از آنها به شرح ذیل است: - مشاوره و ارائه راهکار های جامع مبتنی بر بانک اطلاعاتی - مشاوره جامع در جهت مدیریت و تحلیل داده های بزرگ - مشاوره تولید و طراحی نرم افزار امن - ارائه مشاوره و اجرای راهکارهای مبتنی بر هوش تجاری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]