اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710073362810589

تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر می‌شوند؟

کد: 139710073362810589

https://goo.gl/FQx358

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله روش کار تلگرام طلایی و هاتگرام توضیح داده خواهد شد و به این سوال پاسخ داده می‌شود که آیا تلگرام طلایی یا هاتگرام فیلتر خواهند شد؟

تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر می شوند؟
هانگرام و تلگرام طلایی

به گزارش پرسشینو، نسخه بدون فیلتر تلگرام چیزی است که 40 میلیون کاربر تلگرام در ایران در تلاش هستند آن را پیدا کنند! کم کم حکم اکسیر جوانی را پیدا کرده و خیلی نایاب است. نمونه‌هایی مثل تگلرام دی آر (Telegram DR) وجود داشت که با حذف آن از گوگل پلی بهتر است فکر نصب کردن آن از سر بیرون شود. از طرفی تلگرام دی آر نسخه iOS نداشت اما این روزها نام تلگرام طلایی سر زبان‌ها افتاده است، نرم افزاری که تلگرام بدون فیلتر iOS و اندروید با آن میسر بوده اما این روزها هر چیزی که دسترسی بدون محدودیت به تلگرام را ارایه کند، خود می‌تواند زیر سوال باشد!

این روزها بحث تلگرام طلایی یا تلگرام بسیار داغ است. هر روز خبرهایی بر قانونی و غیرقانونی بودن هاتگرام، تلگرام طلایی و … به گوش می‌رسد. از اوایل دی ماه 1396 شروع به فیلتر شدن تلگرام کردند. بیش از یک سال است نسخه‌های بدون فیلتر آن رشد کرده است  و باز هم جا برای پیام رسان‌های داخلی باز نشده است.

اخبار مربوط به تلگرام طلایی و هاتگرام

دوباره خبرهای بسیار زیادی وجود دارد که فیلتر تلگرام طلایی و هاتگرام یکی از آن‌ها است. تلگرام طلایی و هاتگرام حدود ۳۰ میلیون کاربر دارد. به نظر می‌رسد چنین اخباری اصلا صحت ندارد و تلگرام طلایی و هاتگرام هیچ‌گاه بسته و فیلتر نخواهند شد. البته باید دید این اخبار چقدر معتبر خواهند بود.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس درباره اخباری مروبط به بسته شدن تلگرام طلایی و هاتگرام گفت: تلگرام طلایی و هاتگرام هیچ‌گاه بسته نخواهند شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ درباره اخباری مربوط به تعطیل شدن فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام، اظهار داشت: اصلا چنین اخباری صحت ندارد و تلگرام طلایی و هاتگرام هیچ‌گاه بسته و فیلتر نخواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر تلگرام طلایی و هاتگرام 25 تا 30 میلیون کاربر دارد؛‌لذا هیچ علت و خبر جدیدی برای توقف فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت پرسشینو

سایت پرسشینو، قصد دارد به سوالات پزشکی، سلامتی، هنری و ... شما پاسخ دهد. بهترین مقالات را می توانید در سایت پرسشینو بخوانید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]