اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710083364610423

آسایش بیشتر با تولید داخلی

آشنایی با کرکره هوشمند برقی

کد: 139710083364610423

https://goo.gl/rpwwJk

، تهران , (اخبار رسمی): در پی توجه روز افزون مردم در اصناف گوناگون به انواع کرکره برقی که پیش بیشتر از این از طریق واردات تامین می‌شد، تیم تخصصی «ایران کرکره» تمام تلاش خود را در جهت طراحی، تولید و راه‌اندازی کرکره هوشمند و محصولات مرتبط با آن متمرکز ساخته است.

معرفی کرکره هوشمند برقی
آشنایی با کرکره هوشمند برقی

کرکره برقی هوشمند چیست؟!

معرفی کرکره هوشمند برقی

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید، روز به روز بر توانایی هوشمندسازی خانه‌ها افزوده شده است. از طرفی امنیت و هوشمند‌سازی خانه‌ها کم کم در حال تبدیل شدن به یک نیاز اساسی است. از این رو ساخت و استفاده از انواع کرکره برقی نیز به نیازهای عمومی اضافه شده است و سازندگان و نصاب‌های کرکره نیز به استفاده هرچه بیشتر از کرکره هوشمند برقی روی آورده‌اند.

با توجه به آنچه گفته شد، امروزه، کرکره های هوشمند، که بطور اتوماتیک باز یا بسته می‌شوند و یا با ریموت توسط کاربر قابل کنترل هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. زیرا علاوه بر راحتی کار، در مقابل سرقت نیز بسیار ایمن هستند.

مدرن و به روز شدن دنیای قرن 21 ، عاملی جهت جذب مشتریان در زمینه راه اندازی و نصب کرکره هوشمند برقی است. اما پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه‌ای نیاز به دانش و مهارت لازم را در آن زمینه دارد.

به همین جهت، نصب و راه اندازی کرکره برقی نیز، نیازمند متخصص و نصاب حر فه‌ای‌ست که علاوه بر نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی، در صورت بروز مشکل و خرابی، از پس رفع ایراد و پشتیبانی و تعمیر کرکره هوشمند برآید.

شرکت ایران کرکره، با تکیه بر تجربه کافی افراد متخصص در زمینه کرکره هوشمند برقی، همچنین تولید و استفاده از محصولات و قطعات با کیفیت و با اطمینان آماده خدمت‌رسانی به همگان است. این مجموعه علاوه بر نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی، تعمیر کرکره اتوماتیک را نیز انجام می‌دهد.

اگر علاقه‌مند به یادگیری نصب کرکره برقی هستید، پیشنهاد می‌شود از صفحه آموزش تصویری نصب کرکره برقی دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کرکره

مرکز مجاز تولید انواع کرکره برقی (کرکره اتوماتیک یا هوشمند) و همچنین ارائه خدمات سرویس و نصب کرکره برقی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی