اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710093365810550

ارزیابی گذشته، گام نخست؛

تدوین استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کد: 139710093365810550

https://goo.gl/T841bA

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها افراد زیادی هستند که از شبکه‌های اجتماعی برای مقاصد مختلف بهره می‌برند. در این میان کسب‌وکارها هم باید به دنبال روشی برای جذب مخاطبان در دنیای رسانه‌های اجتماعی باشند. اگر شرکت‌ها استراتژی درستی برای این کار نداشته باشند، قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

تدوین استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای سال جدید
چگونه برای سال جدید، استراتژی درستی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنیم؟

تا به حال فکر کردید که اگر استراتژی درستی برای بازاریابی و فعالیت در شبکه های اجتماعی تان نداشته باشید چه بلایی ممکن است بر سرتان بیاید؟

حالا به این موضوع فکر کنید که آیا قبل از آغاز فعالیت‌تان در شبکه‌های اجتماعی استراتژی مناسبی برای بازاریابی در آن تدوین کرده‌اید؟ این کار چقدر به موفقیت‌تان کمک می‌کند؟ قطعا خیلی زیاد!
در این مقاله سعی شده است برخی از استراتژی‌های مهم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مرور شود. اگر هم به دنبال موفقیت بیشتر در دنیای رسانه‌های اجتماعی آنلاین هستید حتما ادامه این مطلب را بخوانید؛

گام اول: عملکرد رسانه اجتماعی خود را در سال قبل بررسی کنید

خوب قبل از مرور استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی باید درک عمیق و درستی از عملکرد مجموعه در سالی که گذشت، داشت.

به همین خاطر باید به طور دقیق معیارهای هر شبکه اجتماعی را بررسی کرد و  دریافت که چگونه تولید سرنخ شده اید. چگونه ترافیکی به سایت‌ جذب شده، چگونه فالورهای بیشتری در شبکه‌های اجتماعی آمده و چگونه نرخ تبدیل افزایش یافته است.

باید مطمئن شد که این نتایج با اهدافی که در سال قبل برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تعیین شده، هم‌تراز شده‌اند. اگرچه تعداد بالای لایک‌ها و اشتراک‌ها در یک کمپین خاص می‌تواند جذاب باشد اما در نهایت باید مطمئن شد که اهداف از پیش تعیین شده هم حاصل شده‌اند.

پیگیری معیارهای مرتبط با رسانه‌های اجتماعی به مجموعه اجازه خواهد داد عملکردش را بسنجد و ببیند بازگشت سرمایه‌ی موفقی داشته است یا خیر.

بعد از اینکه عملکرد در کانال‌های اجتماعی  به طور دقیق و کامل ارزیابی و بررسی شد، می‌توان درک واضحی از موفقیت‌ها و شکست‌ها داشت. این اطلاعات در تدوین استراتژی موثر بازاریابی برای سال جدید بسیار موثر خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوشال

سوشال قصد داره به مردم کمک کنه تا بتونن از تخصص و علاقه خود کسب درآمد کنند. امروزه با به وجود اومدن اینترنت و ابزارهای ارتباطی بسیار زیاد, دیگه هر کسی میتونه از هر کاری که دوست داره و خوب بلده انجام بده پول در بیاره. فقط کافیه راهش رو بلد باشه! سوشال قراره این راه رو به روشنی به همه نشون بده تا مردم از زندگیشون بیشتر لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]