اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710093365910550

چگونه از استیکر شمارش معکوس اینستاگرام استفاده کنیم؟

استیکر شمارش معکوس اینستاگرام در استوری

کد: 139710093365910550

https://goo.gl/7kvdGW

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام به عنوان یکی از رسانه‌های اجتماعی محبوب تلاش می‌کند با ارائه قابلیت‌های مختلف تجربه کاربرانش را بهبود بخشد. یکی از قابلیت‌هایی که اخیرا در این پلتفرم اجتماعی معرفی شده، استیکر شمارش معکوس زمان به استوری‌ها است.

استیکر شمارش معکوس اینستاگرام معرفی شد
چگونه از استیکر شمارش معکوس برای استوری های اینستاگرام استفاده کنیم؟

کسب‌وکارها می‌توانند برای ارائه محصولات یا رویدادهای پیش‌رو بازه زمانی تعیین کنند و زمان فرا رسیدن آن را به مخاطبان یادآوری کنند

به کمک قابلیت اضافه کردن استیکر شمارش معکوس به استوری‌ها، کسب وکارها می‌توانند برای ارائه محصولات یا رویدادهای پیش رو بازه زمانی تعیین کنند و زمان فرا رسیدن آن را به مخاطبان یادآوری کنند.

حالا زمانی که کاربری می‌خواهد در استوری‌های خود خبر از یک رویداد جدید بدهد( مثلا شروع ارائه یک محصول یا برگزاری رویداد خاص) می‌تواند از استیکر شمارش معکوس برای نشان دادن زمان و تاریخ باقی مانده استفاده کند.

خیلی از افراد دوست دارند زمان و تاریخ رویدادی که قرار است در آن اتفاق خاصی رخ دهد را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام این فرصت را در اختیار کسب وکارها قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند بازاریابی محصولات یا رویدادهای خود را به سطح جذاب‌تری ببرند. حالا فالورها می‌توانند در رویداد ثبت نام کنند و زمانی که شمارش معکوس به پایان رسید، یک یادآوری کننده دریافت کنند. این یک استراتژی عالی برای برقراری تعامل بیشتر با کاربران اینستاگرامی است و به آن ها کمک می‌کند رویدادها یا تبلیغات پیش‌رو را از دست ندهند.

کسب و کارها برای آشنایی با این قابلیت می‌توانند به سایت سوشال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوشال

سوشال قصد داره به مردم کمک کنه تا بتونن از تخصص و علاقه خود کسب درآمد کنند. امروزه با به وجود اومدن اینترنت و ابزارهای ارتباطی بسیار زیاد, دیگه هر کسی میتونه از هر کاری که دوست داره و خوب بلده انجام بده پول در بیاره. فقط کافیه راهش رو بلد باشه! سوشال قراره این راه رو به روشنی به همه نشون بده تا مردم از زندگیشون بیشتر لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]