اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710093367710616

نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه‌های صنعتی و اداری

کد: 139710093367710616

https://goo.gl/CvrzwZ

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه خرید کردن تبدیل به یک کار لذت‌بخش و راحت شده است. حتی به منظور خرید محصولات اداری یا محصولات صنعتی نیز می‌توان از سایت‌های آنلاین استفاده کرد.

نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه های صنعتی و اداری
نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه‌های صنعتی و اداری
نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه های صنعتی و اداری
نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه‌های صنعتی و اداری
نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه های صنعتی و اداری
نکات مهم خرید اینترنتی دستگاه‌های صنعتی و اداری

تابلو اعلانات و تخته وایت برد و دستگاه واکس کفش از جمله محصولاتی هستند که در مراکز اداری از آن استفاده می‌کنند. خرید این محصولات را می‌توان به صورت آسان از سایتفروشگاه آنلاین تمیز گستراندیشان انجام داد.

ممکن است خرید این جنس محصولات نیاز به تحقیق بسیار داشته باشد اما مجموعه تمیز گستراندیشان روند تصمیم‌گیری را برای خریدار راحت‌تر کرده است. در ادامه سعی شده است تا در باره برخی از محصولات اداری مانند تابلو اعلانات، دستگاه واکس کفش و غیره توضیحات تکمیلی بیشتری داده شود. یکی دیگر از محصولاتی که هم در مراکز اداری و هم در مراکز صنعتی از آنها استفاده می‌شود جاروبرقی صنعتی نام دارد که در ادامه درباره این محصول بیشتر توضیح داده خواهد شد.

تابلو اعلانات

استفاده از تابلو اعلانات به منظور اطلاع‌رسانی عمومی امروزه بسیار کاربرد دارد. سازمان‌های دولتی و خصوصی برای اطلاع‌رسانی پیام‌های عمومی یا تبلیغات، اطلاعیه و اخبار خود را بر روی تابلوهای اعلانات نصب می‌کنند. این تابلوها در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف ساخته می‌شود. جنس این تابلو می‌تواند چوب پنبه، فلز، مولتی استایل و پلکسی گلاس باشد. نوع جدیدی از این تابلو به نام تابلوهای مغناطیسی نیز به بازار آمده است که جنس آن از سایر تابلوهای موجود خیلی بهتر است و به مرور زمان از بین نمی‌رود. تابلوهای اعلان در راهروها، پاگردها، لابی هتل و ساختمان، سالن‌های انتظار و دفاتر نصب می‌شوند زیرا رفت و آمد در این مکان‌ها بیشتر است و در دید عموم قرار دارد.

انواع تابلو اعلانات

تابلوهای اعلان معمولا از یک سطح چوبی که بر روی آن نمد یا پارچه مخصوص کشیده شده است، ساخته می‌شوند و اعلان‌ها را با یک سوزن بر روی این پارچه نصب می‌کنند. اما تابلوهای اعلان نیز انواع مختلفی دارند که هر سازمان یا ارگان با توجه به نوع کاربرد هر یک از این تابلوها، می‌توانند نوع مناسب آن را خریداری کنند. تابلوهای اعلان در انواع ذیل وجود دارند:

  • تابلو اعلانات شیشه‌ای: این تابلو سطحی شیشه‌ای دارد که اعلان‌ها را می‌توان بر روی آن چسباند یا با ماژیک بر روی آن نوشت.
  • تابلو اعلانات ام دی اف: این تابلو از ام دی اف ساخته می‌شود و نوعی از آن دارای سطحی شیشه‌ای است که قفل می‌شود و امکان دسترسی به اعلان‌ها برای عموم وجود ندارد.
  • تابلو اعلانات مغناطیسی: این نوع تابلو همان‌گونه که گفته شد ماندگاری بالاتری دارد. این تابلو مانند یک آهنربا عمل می‌کند و سطحی آهنربایی دارد که اعلانات به آن می‌چسبند.

وایت برد

یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها در مراکز آموزشی مانند مدارس و آموزشگاه‌ها و یا مراکز اداری، تخته‌های وایت برد هستند. تخته وایت برد یک تخته سفید رنگ است که اگر با ماژیک مناسب وایت برد روی آن نوشته شود، امکان پاک شدن نوشته‌ها از روی آن وجود دارد و می‌توان بارها و بارها روی آن نوشت.

مزیت‌های وایت برد:

با توجه به مضرات تخته گچی امروزه در اکثر مراکز از تخته وایت برد استفاده می‌کنند. تخته وایت برد به دلیل ابعاد متفاوتی که دارد قابل استفاده در مکان‌های کوچک مانند خانه یا کلاس‌های درس یا مکان‌های بزرگ مانند دانشگاه، اتاق‌های کنفرانس و ... را دارد. این تخته‌ها در دو نوع دیوارکوب و پایه‌دار هستند که بسته به نوع نیاز و حجم فضای مورد استفاده می‌توان از هر یک استفاده کرد.

قیمت تخته وایت برد:

انتخاب تخته وایت برد مرغوب امری بسیار تخصصی است. برای تشخیص مرغوب بودن یک تخته وایت برد باید به موارد زیر دقت کرد:

1. نوع جنس استفاده شده در صفحه وایت برد

2. شفافیت ورق مورد استفاده شده در وایت برد

جاروبرقی صنعتی

نظافت امری بسیار ضروری در هر کسب و کار و یا خانه و محیط کار است. یکی از وسایل مورد استفاده برای نظافت بهتر جاروبرقی است. حال اگر در مکان‌های صنعتی و یا فضاهای بسیار بزرگ بخواهید از این محصول استفاده کنید باید از جاروبرقی صنعتی استفاده شود. در ادامه موارد مهم برای خرید این محصول ذکر می‌شود.

خرید جاروبرقی صنعتی آن هم به صورت اینترنتی دارای مزایای بی‌شماری است. آگاهی از قیمت تمامی برندهای موجود در بازار، داشتن انتخاب‌های زیاد، توانایی مقایسه میان چند محصول و خرید بهترین جاروبرقی صنعتی موجود از جمله مهمترین این مزیت‌ها است. در این مقاله به نکاتی اشاره می‌شود که با استفاده از آنها می‌توان به راحتی جاروبرقی مناسب خود را انتخاب و خریداری کرد.

نحوه انتخاب جاروبرقی صنعتی

ابتدایی‌ترین مزیت خرید اینترنتی جاروبرقی‌های صنعتی، خرید محصولات اصل و باکیفیت است. همچنین با در اختیار داشتن لیست قیمت جاروبرقی صنعتی و دفترچه راهنمای تمامی آنها می‌توان خصوصیات چندین محصول را با هم به راحتی مقایسه کرد و بهترین انتخاب را با هزینه‌ای کمتر از بازار خریداری کرد. جهت خرید اینترنتی جاروبرقی صنعتی از سایت تمیز گستراندیشان می‌توان پس از مراجعه به قسمت تجهیزات نظافتی، وارد بخش جاروبرقی صنعتی شوید. تمامی محصولات فروشگاه به همراه قیمت و توضیحات قبل از خرید محصول به شما نشان داده می شود. به راحتی می‌توان بر روی جاروبرقی صنعتی مورد نظر کلیک و خصوصیات آن را مشاهده کرد و در آخر آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

انواع جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی چه از نوع معمولی آن و چه از نوع هواکار دارای انواع مختلفی در بازار است. انواع جاروبرقی صنعتی موجود در بازار با توجه به ویژگی‌ها و فاکتورهای مختلف همانند کارایی، قطعات داخلی و برند دسته‌بندی‌هایی دارد. به طور مثال جاروبرقی صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک (کالسکه پلاستیکی) WD 82 نشان می‌دهد که این جاروبرقی صنعتی دارای دو موتور است و کارایی جمع‌آوری انواع زباله‌های مایع و جامد را دارد، همچنین با داشتن کالسکه پلاستیکی وزن کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارد.

طبیعتا حروف انگلیسی و شماره درج شده نیز به خصوصیات خاصی از این محصول اشاره دارد. قبل از خرید جاروبرقی صنعتی حتما مواردی چون قدرت موتور، میزان جریان هوا، قدرت مکش، حجم مخزن، قطر لوله مکش، کاربرد، طول لوله خرطومی، طول کابل، نوع و سطح فیلتر، ابعاد و همچنین وزن و متعلقات همراه محصول را میان چند برند مختلف مقایسه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید این محصول به سایت تمیز گستر اندیشان می‌توانید مراجعه کنید.

دستگاه واکس کفش

در ادامه بحث به دستگاه واکس کفش پرداخته می‌شود که در بسیاری از بانک‌ها، فروشگاه‌ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر برای راحتی و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان بسیار مهم و ضروری است.

دستگاه واکس کفش از جمله پرفروش‌ترین محصولات امروزی است چرا که با توجه به مزیت این محصول و راحتی مصرف آن افراد بسیاری خواهان تهیه و استفاده از آن هستند. در خرید این محصول می‌توان با توجه به کیفیت و قیمت دستگاه واکس کفش انتخابی مناسبی داشت.

انواع دستگاه واکس کفش

امروزه استفاده از دستگاه واکس کفش بسیار رونق یافته است و افراد بسیاری برای تهیه و خرید این دستگاه بی‌نظیر اقدام می‌کنند. دستگاه واکس کفش با توجه به مزیت و کارایی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. مصرف این محصول مختص گروه سنی و یا جنسیت خاصی نیست و هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند. خانم و آقایانی که به شیک‌پوشی و آراستگی خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند بی شک یک عدد از این محصول را در منزل و یا محل کار خود دارند.

امروزه با توجه به مزیت این دستگاه، استفاده از دستگاه واکس کفش در بسیاری از اداره‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌‌ها و موسسات رواج یافته است و بی‌شک شما نیز شاهد این محصول در بسیاری از اماکن عمومی خواهید بود. همچنین در بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌های شیک و لوکس نیز این محصول را تهیه می‌کنند که این امر یکی از خدمات عالی و امکانات بی نظیر برای رستوران‌ها و هتل‌ها محسوب می‌شود.

مزایای دستگاه واکس کفش

از مهمترین مزیت دستگاه واکس کفش می‌توان به آسانی و راحتی مصرف آن اشاره کرد. می‌توان در عرض چند دقیقه به بهترین شکل ممکن کفش‌های خود را واکس کرد. این دستگاه مناسب کفش‌های مشکی و قهوه‌ای است و باید هر دو جوهر واکس را در حین اتمام ماده واکس، خریداری و در جای تعبیه شده قرار دهید و استفاده مجدد کنید. برای خرید دستگاه واکس کفش می‌توان به صورت اینترنتی اقدام کرد و یا می‌توان از طریق فروشگاه‌های مربوط در سطح شهر اقدام کرد و با توجه به بودجه خود یکی از مدل‌های این دستگاه را خریداری و تهیه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین تمیزگستر اندیشان

این فروشگاه به منظور دسترسی آسان مشتریان عزیز به آخرین قیمت محصولات اداری،کمک آموزشی،تجهیزات نظافتی و بهداشتی فعالیت می نماید . فروشگاه اینترنتی شرکت تمیز گستر اندیشان از معدود فروشگاههای اینترنتی است که بابت خرید آنلاین نیز به مشتریان خود فاکتور رسمی می دهد . دارای نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره و دارای گواهینامه امنیتی ssl ( برای امنیت خرید اینترنتی مشتریان ) و دارای نماد احراز صلاحیت و هویت از ستادساماندهی پایگاههای اینترنتی و عضو اتحادیه و دارای پروانه کسب کشوری از اتحادیه کسب و کار مجازی می باشد. ما خود را متعهد به ارایه کالای باکیفیت می دانیم و گارانتی و خدمات پس از فروش از تعهداتمان می باشد . برخود فرض می دانیم بهترین ها را برایتان فراهم سازیم.

اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]