کد: 139710103369210621

راهی برای افزایش مهارت در زندگی

معرفی وب سایت «به جلو» فعال در کوچینگ و توسعه فردی

کد: 139710103369210621

https://goo.gl/cX4tGa

، اهواز , (اخبار رسمی): سایت به جلو با هدف آموزش و پرورش افراد، در تمام زمینه‌های شخصی و شغلی و در جهت بهبود پیشرفت و کوتاه کردن مسیر رسیدن به آن هدف در زندگی فعال است.

وب سایت به جلو در زمینه کوچینگ و توسعه فردی چه کاری انجام می دهد؟
کوچینگ فردی

هر انسان قسمت‌های مهمی در زندگی خود دارد مثل کار، خانواده، جامعه، شغل، ثروت. اما یک بخش زندگی برای او مهم‌تر است و در آن بخش می‌خواهد ارزش آفرینی کند

 سایت bejolo.com یک سایت آموزشی در زمینه توسعه فردی و کوچینگ است و با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه وارد شده است.

به جلو آموزش و پرورش افراد، در تمام زمینه‌های شخصی و شغلی و کمک به بهبود پیشرفت و کوتاه کردن مسیر رسیدن به اهداف در زندگی را مدنظر قرار داده است.

کوچینگ به معنای به کارگیری فن خود که باعث افزایش مهارت دیگران شود نیز از مباحث مورد نظر این سایت است. مدیرانی که شیوه‌ی مربی‌گری را برای راهنمایی کارمندان و اعضای خود به کار می‌گیرند، در واقع آن‌ها را تشویق می‌کنند که با انجام کارهای پرهیجان و چالش‌برانگیز به تجربیات و مهارت‌هایی‌شان اضافه کنند.

سید فرزاد حسینی، مالک وب سایت به جلو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «کوچینگ کاری یا شغلی ، به افراد یاری می‌رساند تا بدانند از شغل و تخصص خود چه چیزی می‌خواهند و بعد از آن برای تعیین قدم‌های مناسب در رسیدن به اهداف شغلی هماهنگ با دیگر بخش‌های زندگی‌شان تصمیم بگیرند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و وجوه تمایز آن افزود: «هر انسان قسمت های مهمی در زندگی خود دارد مثل :کار، خانواده، جامعه، شغل، ثروت اما یک بخش زندگی برای او مهم‌تر است و در آن بخش می‌خواهد ارزش‌آفرینی کند، می‌خواهد یک اثر بزرگ به جا بگذارد و به آن اثر بزرگ افتخار کند. ما در وب سایت به جلو به افراد و کسانی که دوست دارند ارزش‌آفرینی کنند و کسانی که در مسیر خود به مشکل برخورده اند، از طریق آموزش های ویدیوئی و متنی یاری می‌رسانیم.»

گفتنی است به جلو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به‌ ارائه آموزش‌های آنلاین کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت به جلو به آدرس bejolo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به جلو

وب سایت شیمبال. عرضه کننده ی عسل طبیعی

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت