اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971010336947871

کتاب مهندسی زلزله انتشارات عمران سرا منتشر شد

کد: 13971010336947871

https://goo.gl/VFKffn

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «مهندسی زلزله» نوشته امیرحسین خلوتی در دو جلد تولید شده که جلد اول آن به تشریح و تفسیر بندهای آئین نامه استاندارد ۲۸۰۰ به زبان ساده و کاربردی پرداخته و جلد دوم کتاب سوال‌های مختلف از استاندارد ۲۸۰۰ از مباحث مختلف ارائه شده است که تمام سوالات دارای پاسخ کاملا تشریحی هستند.

کتاب مهندسی زلزله نوشته دکترخلوتی از انتشارات عمران سرا منتشر شد.
کتاب مهندسی زلزله اثر دکترامیرحسین خلوتی - نشر عمران سرا

به گزارش موسسه سرا؛ جدیدترین کتاب انتشارات عمران سرا با عنوان «مهندسی زلزله» وارد بازار شد.

کتاب «مهندسی زلزله» در دو جلد تولید شده که جلد اول آن به تشریح و تفسیر بندهای آئین نامه استاندارد ۲۸۰۰ به زبان ساده و کاربردی پرداخته و جلد دوم کتاب سوال‌های مختلف از استاندارد ۲۸۰۰ از مباحث مختلف ارائه شده است که تمام سوالات دارای پاسخ کاملا تشریحی هستند.

نویسنده کتاب مهندسی زلزله کیست و چه فعالیت‌هایی داشته است؟

امیرحسین خلوتی دانش آموخته مهندسی عمران، گرایش زلزله دانشگاه صنعتی شریف است که تحصیلات عالی خود را در مقطع دکترای مهندسی زلزله در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با کسب رتبه اول و دفاع از رساله تخصصی در زمینه مهندسی زلزله شریان‌های حیاتی با درجه عالی به پایان رسانده است.

وی از سال ۱۳۷۶ تاکنون علاوه بر فعالیت حرفه‌ای مهندسی در حوزه طراحی و بهسازی لرزه‌ای سازه‌های ساختمانی و صنعتی، در زمینه آموزش دروس تخصصی سازه و زلزله در دانشگاه‌ها و دوره‌های حرفه‌ای مهندسان نیز فعالیت داشته و به طور خاص تا زمان انتشار این کتاب بالغ بر ۱۰,۰۰۰ ساعت دوره آموزشی با عنوان تشریح و تفسیر استاندارد ۲۸۰۰ و طرح لرزه‌ای سازه‌ها برای مهندسان حرفه‌ای برگزار کرده است.

دکتر خلوتی در بخشی از مقدمه دلیل نوشتن کتاب مهندسی زلزله را اینگونه ذکر کرده است: با توجه به زمینه تخصصی و علاقه شخصی اینجانب به مهندسی زلزله و فعالیت حرفه‌ای و تدریس در این زمینه از سال ۱۳۷۸ تاکنون، نیاز به یک کتاب راهنما در این زمینه که بدون تمرکز بر روی مباحث ریز، دقیق و تئوریک مهندسی زلزله، مثال‌های کاربردی و روانی را با پاسخ تشریحی به زبان ساده ارائه کند تا مهندسان بتوانند با توجه به آنها کاربرد بندهای مختلف استاندارد ۲۸۰۰ را در عمل ملاحظه کنند احساس می‌شد.

از ویژگی‌های کتاب مهندس زلزله (کتاب کار) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ارائه بالغ بر ۳۰۰ سوال با پاسخ تشریحی به صورت طبقه‌بندی موضوعی و به تفکیک مبحث در فصل‌های مختلف.

۲- ارائه پاسخ بلافاصله پس از صورت سوال‌ها تا خواننده دچار سردرگمی و جست و جوهای مکرر به منظور یافتن پاسخ هر سوال در صفحات دیگر نشود.

۳- در گردآوری سوالات آزمون‌های حرفه‌ای مهندسان تمام آزمون‌های ادوار گذشته مدنظر بوده‌اند. با توجه به تغییرات قابل ملاحظه در برخی از بخش‌های ویرایش چهارم استاندارد ۲۸۰۰ نسبت به ویرایش‌های قبلی، سوالات قدیمی بازنگری و براساس آئین نامه جدید حل شده‌اند.

۴- سوالات به صورت کاملا هدفمند و آگاهانه و برحسب موضوع تفکیک و از آسان به دشوار طبقه بندی و ارائه شده‌اند تا جنبه آموزشی کتاب نیز کاملا حفظ شود.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب از طریق لینک خرید کتاب مهندسی زلزله (کتاب کار) وارد انتشارات عمران سرا شده و کتاب مهندسی زلزله را درب منزل خود دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب