اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710113373010639

با هدف به روزرسانی قیمت‌ها و خدمات جلب مشتریان انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه 

کد: 139710113373010639

https://goo.gl/X7w59h

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه از  10 دی‌ماه به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه 
تصفیر صفحه نخست فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه چینوپ

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه، وب‌سایت این شرکت فعال در فروش تجهیزات آشپزخانه از تاریخ 1397/10/10 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس chinop.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های شیرآلات بهداشتی ساختمان، تهویه و سرمایش و گرمایش، سینک ظرفشویی آشپزخانه، اجاق گاز صفحه‌ای، هود و... برندهایی نظیر اخوان، کن، بیمکس، درخشان و ... به فهرست وب‌سایت اضافه و خرید اینترنتی با ارسال رایگان برای مخاطبان میسر شده است.

محمد نیک روش مدیرعامل فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی آشپزخانه با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مصرف‌کنندگان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال خدمات ارسال کالا درب منازل کمتر از 3 ساعت و پرداخت در محل هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه چینوپ

هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چینوپ به صورت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی است. چینوپ به طور مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط میباشد و کالاها را بدون واسطه به دست مشتریان میرساند.فروشگاه اینترنتی چینوپ در زمینه فروش آنلاین تجهیزات آشپزخانه (سینک ، هود ، اجاق گاز ، فر ، شیرآلات ) و تهویه سرمایشی و گرمایشی و جاروبرقی های رباتیک فعالیت خود را در پاییز 1396 آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]