اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710123377210582

دسترسی سریع و آسان به فروشگاه از طریق موبایل و تبلت میسر شد

رونمایی از فروشگاه اینترنتی کتاب اکتاب

کد: 139710123377210582

https://goo.gl/HGNStQ

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اکتاب باهدف دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به محصولات و انتخاب سریع و آسان در حوزه کتا‌های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، حقوقی و کتاب‌های دیگر رونمایی شد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی کتاب اکتاب
رونمایی از فروشگاه اینترنتی کتاب اکتاب

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کتاب اکتاب که ارائه‌دهنده کتاب‌های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و دیگر زبان‌های دنیا و کتاب‌هایی مثل کتب حقوقی و عمومی از اول سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی اکتاب با اعلام این خبر گفت :این وب‌سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی WWW.OKETAB.COM امکانانی از قبیل دسترسی سریع و آسان به منو محصولات در هر دسته‌بندی، افزایش سرعت بارگذاری سایت و نمایش بهتر در گوشی‌ها را دارد.

مهرداد جازکه افزود: یکی از مهمترین اهداف فروشگاه اینترنتی اکتاب بهبود بخشیدن به سایت برای راهنمایی مشتریان برای انتخاب بهترین محصول بنا به نیازشان بوده است، ازین رو کتاب‌ها بنا به نیاز  جامعه هدف در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اکتاب آماده می‌شود و برای ارتقای سطح اطلاعات مخاطبان، خبرنامه‌ای راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم به صورت مستیم با مشتریان در ارتباط باشیم.

او ادامه داد: فروشگاه اینترنتی اکتاب در حال حاضر بخشی از محصولات خود را به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی به فروش می‌رساند و با راه‌اندازی سامانه تماس در تلاش است بتواند ارتباط میان شرکت و مخاطبان را کاهش دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی و با دانش کافی، محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

او همچنین هم گامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: از این پس به دنبال راه‌اندازی پشتیبان تلفنی به صورت اینتنرتی و مشاوره رایگان در حوزه کتاب در بستر وب‌سایت فروشگاه هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکتاب

فروشگاه اکتاب امکان خرید کتاب زبان به صورت تلفنی و فروش اینترنتی کتاب زبان در زمینه های مکالمه ، دانشگاهی ، رمان و داستان ، حقوق را فراهم آورده است و می توانید تنها با چند کلیک و یا یک تماس، کتاب موردنیازتان را خریداری و درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب