اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971013337775904

تبلت‌های گرافیکی وکام سری Wacom Intuos 4

کد: 13971013337775904

https://goo.gl/BVpfM9

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت وکام یک شرکت ژاپنی است که به تولید قلم نوری و تبلت‌های گرافیکی می‌پردازد. تبلت‌های گرافیکی وکوم برای انجام کارهایی مثل ویرایش عکس، گرافیک سه بعدی و Matte Painting یک انتخاب ایده آل و کاربردی خواهد بود. به علاوه در زمینه نقشه‌کشی نیز یک نام آشنا و معتبر محسوب می‌شود.

تبلت های گرافیکی وکام سری Wacom Intuos 4
تبلت های گرافیکی وکام سری Wacom Intuos 4

معرفی تبلت‌های گرافیکی وکام سری Wacom Intuos 4

شرکت Wacom تاکنون محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است که می‌توان آن‌ها را در سه گروه اصلی دسته بندی کرد:

- نمایشگرهای قلمی تعاملی Cintiq

- تبلت‌های گرافیکی حرفه‌ای Intuos

- محصولات عمومی‌تر که برای کارهای گرافیکی ساده یا امضای دیجیتال به کار می‌روند.

در ادامه  محصولات خانواده Intuos از این کمپانی معرفی خواهد شد.

تبلت گرافیکی Intuos 4 برای نخستین بار در سال 2009 معرفی شد. این محصول نسبت به نسل قبلی خود تفاوت‌های قابل توجهی دارد. تبلت Intuos 4 به یک صفحه عریض کاری مجهز است می‌توان آن را با نمایشگرهای عریض موجود مقایسه کرد. به همین دلیل شرکت وکوم مدل‌های مختلف تبلت‌های سری Intuos 4 را براساس ابعاد صفحه نمایش Small،ا Medium،ا Large و Extra Large دسته بندی کرده است.

در طراحی تبلت Intuos 4 وکام، تمام کلیدهای عملیاتی ابزار به یک طرف دستگاه منتقل شده است.

این در حالی است که در نسخه‌های قدیمی‌تر این کلیدها به صورت قرینه در دو سمت راست و چپ تبلت قرار گرفته بودند تا هر دو گروه کاربران راست دست و چپ دست هنگام استفاده از تبلت با مشکل مواجه نشوند.

شرکت وکوم در طراحی جدید تبلت Intuos 4 این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که در صورت نیاز محل اتصال کابل USB را تغییر دهند و با تنظیم تبلت در بهترین وضعیت ممکن، به انجام کارهای خود بپردازند.

لازم به ذکر است که این کمپانی با ارائه یک تبلت بی‌سیم از خانواده Intuos 4 باعث شد کاربران آزادی عمل بیشتری هنگام کار داشته باشند.

برای توضیح دقیق‌تر در مورد کلیدهای عملیاتی تبلت گرافیکی وکوم باید گفته شود که این کلیدها در دو گروه چهارتایی ارائه شده و در بالا و پایین قسمت کنترل ابزار قرار گرفته‌اند. در مرکز کلیدهای کنترلی یک بخش دایره شکل تعبیه شده که دارای قابلیت کنترل لمسی است. این بخش کاربردهای زیادی برای کاربر خواهد داشت.

در پایان خوب است به این نکته اشاره شود که شرکت وکوم Wacom اخیرا نسل پنجم تبلت‌های گرافیکی خود را نیز رونمایی کرده که با نام Intuos 5 Touch معرفی شده‌اند. این تبلت‌ها از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می‌کنند.

اگر قصد دارید یک تبلت گرافیکی از محصولات شرکت وکوم را خریداری کنید، توصیه می‌شود یکی از مدل‌های سری Intuos 4 را انتخاب کنید. زیرا این تبلت‌ها در بازار ایران موجود بوده و در دسترس قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی