اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710143378710664

رونمایی از سایت معمارم با هدف معرفی طراحان برتر در حوزه معماری

کد: 139710143378710664

https://goo.gl/KgJgif

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف ارائه آبجکت‌ها و مدل‌های آماده سه بعدی رایگان به صورت دانلود تکی و یا در قالب پکیج و ایجاد قابلیت سفارش مدل3بعدی اختصاصی برای تولیدی‌ ها و کارخانجات و ثبت سفارش طراحی معماری داخلی و خارجی با بهره‌گیری از برترین طراحان کشور، از سایت معمارم در 15 دی‌ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت معمارم با هدف معرفی طراحان برتر در حوزه معماری و جذب آنها
رونمایی از سایت معمارم با هدف معرفی طراحان برتر در حوزه معماری

به گزارش معمارم، سایت www.memaram.ir که یک سایت تخصصی در حوزه معماری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی طراحان برتر و ارتباط طراحان و کارفرمایان و همچنین نظارت بر طرح‌ها  را تسهیل کند.

سجاد صالحی، مدیر عامل معمارم در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به گستردگی جامعه طراحان و نبود نرخ مصوب در حوزه طراحی و عدم نظارت کافی بر طرح‌ها، وب‌سایت معمارم با بهره‌گیری از کارشناسان خبره معماری در صدد ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط بهتر بین کارفرمایان و طراحان است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «معرفی طراحان برتر و جذب آنها، قابلیت ثبت سفارش آنلاین طراحی، ارائه پکیج‌های آموزشی رایگان در حوزه معماری، ارائه مدل‌های 3بعدی رایگان و اختصاصی از جمله خدمات سایت معمارم است.»

گفتنی است معمارم، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه پکیج آموزشی (آموزش مقدماتی مدل‌سازی و رندرینگ سرویس حمام) به صورت رایگان به ارزش 800000 ریال کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت معمارم به آدرس www.memaram.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت تخصصی معماری معمارم

تیم تخصصی معمارم متشکل از گروهی از دانش آموختگان معماری،عمران و اقتصاد می باشد که با توجه به نیاز بازار و دغدغه طراحان به دنبال ارائه راه حل مناسب برای این مسئله می باشد. این تیم با بیش از 4 سال فعالیت در زمینه طراحی و اجرا امیدوار است بتواند پاسخگو نیاز مراجعین به این سایت باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان