اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710153379010670

به همت سازمان مدیریت صنعتی، رونمایی شد

کتاب نقشه راه تحول دیجیتال به بازار نشر آمد

کد: 139710153379010670

https://goo.gl/mfUqSQ

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از کتاب نقشه راه «تحول دیجیتال» توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در تاریخ 12 دی ماه 97 برگزار شد.

کتاب نقشه راه تحول دیجیتال به بازار نشر آمد
تصویر جلد کتاب

مخاطب این کتاب، مدیران و استراتژیست‌هایی هستند که می‌خواهند کسب‌وکار خود را برای رشد و توسعه در عصر دیجیتال بازنگری کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، کتاب نقشه راه تحول دیجیتال با هدف ارایه یک راهنمای عملی و جامع برای راهبری طرح‌‌های تحول دیجیتال در سازمان به بازار نشر ارایه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم دکتر مصطفی مرشدی، مدرس و مربی تحول دیجیتال تهیه شده و با عنوان نقشه راه تحول دیجیتال به چاپ رسیده است.

تحول دیجیتال مستلزم داشتن یک دید کلیِ از استراتژی کسب و کار می باشد. در این کتاب، پنج حوزه استراتژی کسب و کار؛ یعنی: مشتریان، رقابت، داده ها، نوآوری و ارزش مورد بررسی قرار می گیرد.
کتاب نقشه راه تحول دیجیتال، بر ابزارهای کاربردی و چارچوب هایی تمرکز دارد که خوانندگان میتوانند صرف نظر از اندازه سازمان یا صنعتی که در آن فعال هستند، در تصمیم گیری و تدوین استراتژی ها برای کسب و کارهای خود از آنها استفاده کنند. این کتاب با مطالعات موردی جمع آوری شده است که مفاهیم را نشان داده و استراتژیها را روشن می سازند.

این کتاب در 316 صفحه و به قیمت 390000 ریال و در شمارگان اولیه 1000 نسخه در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی سازمان مدیریت صنعتی قابل تهیه است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی تحول دیجیتال

آکادمی تحول دیجیتال فعالیت خود را با نام www.digitaltransformation.ir در 1395در ایران آغاز نموده است و از طریق بخش‌های مختلف حوزه تحول دیجیتال مانند هوشمندی کسب وکار،اینترنت اشیا،بلاکچین و… که در قالب دو شخصیت و با همکاری موسسات علمی معتبر بین المللی و متخصصین در ایران سازمان‌دهی شده‌اند و بر اساس نیاز سازمانها، شرکت ها و استارت آپ ها به ارائه آموزش های حضوری و آنلاین در این حوزه می پردازند.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]