اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710153379210672

خرید اینترنتی گل از وب سایت مطمئن ایگل

کد: 139710153379210672

https://goo.gl/atUCCu

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی گل و هدیه ایگل با بهره‌گیری از طرحی جدید و امکانات نرم افزاری علاوه بر خریدی آسان، راحت و دلچسب امکان انتخاب هدیه و گل برای دوستان را براساس داده‌های تکمیل‌شونده خود آسان کرده و این نیاز مشتری را برآورده خواهد کرد که دیگر هنگام یک مناسبت نگران خرید هدیه برای عزیزان خود نباشند.

خرید اینترنتی گل از وب سایت مطمئن «ایگل»
خرید اینترنتی گل از وب سایت مطمئن ایگل

امروزه توسعه فضاهای مجازی باعث شده است روش‌های خرید مشتریان به کلی تغییر کند. مزایای خرید از طریق اینترنت هر روز اقشار بیشتری از مردم را به این روش خرید ترغیب کرده که نیازهای خود را از این طریق تامین کرده و شیوه خرید مدرن را جایگزین روش‌های دیگر کنند. این امر باعث می‌شود که وقت ارزشمندی که در سفرهای شهری جهت یک خرید می‌گذرانند را با گزینه مناسب‌تر و با امکانات بیشتری نظیر جستجوهای پیشرفته و مقایسه کالاها جایگزین کنند.

فروشگاه اینترنتی گل و هدیه ایگل با بهره‌گیری از طرحی جدید و امکانات نرم افزاری علاوه بر خریدی آسان، راحت و دلچسب امکان انتخاب هدیه و گل برای دوستان را براساس داده‌های تکمیل شونده خود آسان کرده و این نیاز مشتری را برآورده خواهد کرد که دیگر هنگام یک مناسبت، تولد، روز مادر، تبریک ولنتاین و… نگران خرید هدیه برای عزیزان خود نبوده و به راحتی هدیه و گل مورد پسند دوست خود را تهیه کنند.

ایگل یک گل فروشی آنلاین است که در آن می‌توان دنیای از گل‌‌های طبیعی و مصنوعی را به صورت دسته گل، سبدگل، جعبه گل و… داشت و کار را در خرید گل راحت کرده و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت اینترنتی گلی را که می‌خواهید خرید کنید.

در بسیاری از موارد افراد نمی‌دانند که چه نوع گلی را برای چه مناسبی خریداری کنند ولی بهتر است با خرید اینترنتی گل در ایگل نگران این موارد نباشید همه چیز در فروشگاه ایگل مهیا شده است. دسته‌بندی مجزای این سایت این امکان را می‌دهد که برای هر مناسبتی، گل‌های مخصوص آن را مشاهده کنید و سپس برای انتخاب و خرید اقدام کنید.

اگر یک گل را از ایگل انتخاب کرده‌اید ولی در انتخاب خود تردید دارید بر روی آن کلیک کنید تا بتوانید توضیحاتی را در خصوص گل موردنظر مشاهده کنید علاوه بر آن از زمان تحویل گل نیز مطلع شوید. این جزئیات شامل مشخصات گل نیز است و اگر تصمیم را برای خرید گرفتید آن را به سبد خرید اضافه کنید.

سایت فروشگاه گل و هدیه ایگل در شهریور ماه ۱۳۸۵ با همکاری افراد فعال و متخصص وب در جهت پشتیبانی و مشاوره مشتریان قبل از خرید ایجاد شد، در این راستا ایگل همواره تلاش می‌کند رضایت مشتریان را در اولویت اول کارهای خود قرار دهد.

از آنجایی که در ایگل گل‌ها به صورت روزانه تهیه می‌شوند، گل‌ها از کیفیت لازم برخوردار هستند. همچنین، ایگل با استفاده از سیستم ارسال خود و با تجربه فراوان در ارسال صدها دسته و جعبه و تاج گل، گل‌ها را سالم به مقصد می‌رساند. 

فروشگاه گل و هدیه ایگل برای اطمینان هر چه بیشتر افراد به کسب و کارهای آنلاین، محصول خود را ضمانت می‌کند. به این صورت که اگر به هر نحو محصولات با آنچه که در وب‌سایت دیده شده مغایرت داشت تمامی وجه را به خریدار محصول باز می‌گرداند.

یکی از مشکلاتی که در خرید گل اینترنتی وجود دارد قیمت بالای گل‌ها است. در همین راستا ایگل سعی کرده که خرید اینترنتی گل را با قیمتی منصفانه عرضه کند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از پس آن بر آیند. با در نظر گرفتن این نکته که در عین مناسب بودن قیمت این موضوع به هیچ عنوان باعث پایین آمدن کیفیت محصولات نخواهد شد و در اغلب مواقع فروشگاه اینترنتی ایگل بر روی محصولات خود تخفیف‌های بسیار خوبی قرار می‌دهد.

ارائه گل و هدیه با بهترین کـیفیت، منـاسب‌ترین قیمت و شیـک‌ترین و متنوع‌ترین جعبه‌های کادو در کـمترین زمان و ارائه ضـمانت خرید برای تمامی سفارشات، ایجاد مجاری مختلف ثبت سفارش، امکان پرداخت به روش‌های متنوع و مجموعه بی‌نظیر از خدمات گوناگون متناسب با نیاز و سلیقه مشتری وظیفه‌ای است که به پاس انتخاب و اعتماد مشتریان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید گل اینترنتی می‌توانند از فروشگاه گل و هیده ایگل به آدرس www.e-gol.ir مراجعه کرده و یا جهت سفارش سریع با شماره ۰۲۱۴۴۸۹۹۶۳۲ – ۰۹۱۲۴۳۱۶۸۸۹ تماس حاصل کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی هدیه و گل ایگل

گل فروشی ایگل با سابقه 10 ساله در عرضه فروش آنلاین گل و هدیه از آنجا که توسعه دنیای مجازی و همچنین توسعه فروش های اینترنتی را نمیتوان دست کم گرفت و همچنین سهم این تجارت الکترونیک در ایران را ، به همین جهت تیم ما برای داشتن سهمی در بازار امن تجارت الکترونیک ایران در سایه امنیت فضای مجازی ایران توسط سازمان هایی مانند فتا ، سازمان سازماندهی وبسایت ها و … ما نیز دست به کار شدیم تا خدماتی متفاوت از آنچه تا بحال دیده اید ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]