اطلاعات تماس
  • 021۶۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338479746

نکات مهم در رزومه نویسی

۱۰ نکته که رزومه را جذاب‌تر می‌کند

کد: 13971016338479746

https://goo.gl/Ns4Bbh

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از این که شروع به نوشتن رزومه خود کنید، باید ابتدا نکاتی را به خوبی رعایت کنید تا با در دست داشتن یک رزومه حرفه‌ای و کامل، شانس خود را برای استخدام شدن بیشتر کنید. علاوه بر این، با رعایت کردن این نکات دیگر نیازی نیست نگران قضاوت کارفرمایان در مورد توانایی‌های خود باشید.

۱۰ نکته که رزومه شما را جذاب تر می کند
۱۰ نکته که رزومه را جذاب‌تر می‌کند

در این جا ۱۰ نکته را که رعایت کردن آن‌ها باعث افزایش کیفیت رزومه می‌شود،  معرفی خواهد شد. این نکات عبارتند از:

- خلاصه بنویسید و سعی کنید کل رزومه را در حداکثر دو صفحه تنظیم کنید.

- از مطرح کردن اطلاعات شخصی و غیر ضروری مانند سن، مذهب، و جنسیت خودداری کنید.

- جملات را به صورت شخص اول بیان نکنید (مانند من … هستم)، و برای نوشتن جملات از فعل‌ها استفاده کنید.

- ترتیب زمانی را در نوشتن تاریخچه شغلی خود به خوبی رعایت کنید. به یاد داشته باشید که باید توضیحات مختصری را برای هر دوره زمانی جا افتاده‌ای ارائه کنید.

- از نشانه‌گذاری به شکل آیتم‌ها برای بیان کردن دستاوردها و مسئولیت‌هایی که داشته‌اید استفاده نکنید. بیشتر در مورد شغل‌های اخیر خود حرف بزنید و کمتر در مورد شغل‌های قدیمی صحبت کنید، مگر این که این شغل‌های قدیمی با شغلی که برای آن ثبت نام کرده‌اید بسیار مرتبط باشد.

- شرکت‌هایی که در آن‌ها مشغول به کار بوده‌اید و توانایی‌های خود را به صورت ترتیب زمانی معکوس مرتب کنید.

- مهارت‌های کامپیوتر، مهارت‌های زبانی و هر مهارت مرتبط دیگری را در رزومه خود وارد کنید.

- بخش مربوط به سرگرمی‌ها و علاقه مندی‌های شخصی را تا می‌توانید مختصر بنویسید.

- در صورتی که از شما درخواست شد، مراجع را ارائه دهید. البته نیازی نیست که اطلاعات تماس فرد یا سازمان دیگری را در رزومه خود قرار دهید.

- اشتباهات تایپی را اصلاح کنید. حتی اگر فکر می‌کنید رزومه خالی از اشتباه املایی است، باز هم از یکی از دوستان خود بخواهید که رزومه را به دقت مطالعه کند.

به عنوان یک کارجوی حرفه‌ای و متخصص باید به خوبی نسبت به انتظارات کارفرمایان از رزومه آگاهی داشته باشید. بنابراین سعی کنید قبل از نوشتن رزومه خود، موارد فوق را به خوبی مطالعه کنید و سپس با در نظر گرفتن این نکات، رزومه‌ای آماده کنید که جذاب باشد و باعث خواب آلودگی کارفرما نشود. بنابراین، در نوشتن رزومه خود باید کاملاً واقع بین باشید و تنها مواردی را در رزومه خود ذکر کنید که ضروری هستند زیرا هیچ کارفرمایی با دیدن اطلاعات اضافی خشنود نخواهد شد.

یک کارجوی حرفه‌ای باید به خوبی نسبت به انتظارات کارفرمایان از رزومه، آگاهی داشته باشد. قبل از نوشتن رزومه، موارد ذکر شده را خوب مطالعه کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در این زمینه می‌توانند از سایت ترینو به آدرس traino.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترینو | traino

ترینو یک سامانه معرفی و ثبت نام آنلاین دوره های آموزشی است که به مخاطبان، دوره ­های آموزشی با کیفیت را ارائه می­ کند. ترینو نسبت به کیفیت دوره­ های آموزشی ارائه شده بی تفاوت نیست بلکه با بررسی رزومه اساتید، و فاکتورهای مهم در آموزشگاه برگزار کننده و سرفصل دوره، کیفیت دوره ها را به کمک کارشناسان خود تحلیل می کند وپس از حذف دوره های سطح پایین، بهترین های هر حوزه را انتخاب و در وبسایت قرار می دهد.

اطلاعات تماس
  • 021۶۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام