اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710173386010697

وردپرس توسط جوانان ایرانی توسعه یافت!

کد: 139710173386010697

https://goo.gl/nFsC8n

، بوکان , (اخبار رسمی): بسیاری از وب مستران و افرادی که در حوزه ارتباطات و آی‌تی فعالیت می‌کنند، نام سیستم مدیریت محتوای وردپرس را شنیده‌اند، این سیستم مدیریت محتوای قوی آماده و البته رایگان، ویژگی‌ها و مزایایی دارد که قابل مقایسه با سایر رقبای آن نیست.

وردپرس توسط جوانان ایرانی توسعه یافت!
خلاقیت، ایده پردازی، تعهد و پشتیبانی

راه‌اندازی اولین سیستم آپدیت خودکار جهان توسط جوانان ایرانی

بیشتر اشخاصی که می‌خواهند کسب و کار آنلاین خود را با «وردپرس» شروع کنند. با توجه به بازار فعلی وردپرس در ایران، دچار سردرگمی می‌شوند. دلیل این موضوع هم وجود ده‌ها مارکت و فروشگاه اینترنتی که هر کدام با شرایط و قوانین خود به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند است.

تیم فناوری اطلاعات تم فور از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است. از همان ابتدا، این تیم برای ایجاد بسترهای نو و خدمات نوین وردپرس پایه‌گذاری شد.

یکی از اهداف تم فور، ارائه راهکاری برای آسان‌تر کردن و دسترسی سریع کاربران وردپرس به آپدیت پوسته‌ها و افزونه‌های وردپرس بود. که پس از ماه‌ها تحقیق و ایده‌پردازی، سرانجام در فروردین 1397 توانست این ایده و راهکار جدید را پیاده کند. اما ایده‌ای که نمونه مشابهی در ایران و جهان ندارد!

قابلیت آپدیت خودکار، نخستین سیستم ایران

پروژه بزرگ راه‌اندازی سیستم آپدیت خودکار برای محصولات تم‌ فور و مختص مشتریان در اواخر 1394 کلید خورد و در فروردین 95 به مرحله آزمایش رسید که کاملاً موفق‌آمیز و هیجان انگیز بود. این قابلیت یک ابزار قدرتمند و سریع جهت آپدیت اتوماتیک و بدون دردسر ماژول‌ها و تمپلت‌های تجاری وردپرس است.

این ویژگی، در قالب یک افزونه (پلاگین) به کاربران ارائه می‌شود که تنها باید روی وب‌سایت‌شان نصب کنند و در کنار یک فنجان قهوه خوشمزه، از اتوماسیون بودن آن لذت ببرند.

قابلیت آپدیت خودکار، توانایی آپدیت صدها افزونه‌ و پوسته‌ وردپرس را دارد. با استفاده از این پلاگین، کاربران همیشه آپدیت‌ها را بدون حذف فایل‌های فارسی‌ساز در اختیار خواهند داشت.

پشتیبانی نامحدود و بدون لایسنس

شعار «هیچ لایسنسی در کار نیست» یکی دیگر از ویژگی‌های فعالیت این تیم در ایران است. هیچ لایسنسی در کار نیست به چه معنی است؟ به طور خلاصه، کاربر برای نصب پلاگین و قالب‌های مدنظر خود بر روی دامنه نیازی به خرید لایسنس یا پرداخت بهای لایسنس ندارد!.

کاربر می‌تواند به صورت نامحدود بار از محصولات این تیم استفاده کند و پشتیبانی آن‌ها را به صورت دائم دریافت کند و هیچ نیازی به صرف هزینه اضافی نیست.

چرا باید با این تیم همکاری کنم؟

بدون شک با اهداف و خلاقیت‌های مارکت تم فور، فعالیت و همکاری با آن پرسود و رضایت بخش و از همه مهم‌تر لذت بخش است. این تجربه و هم‌صدایی صدها مشتری و کاربر وفادار با تم فور است. اگر از طراحان وب یا مالکان کسب و کار آنلاین هستید، کافی‌ست یک بار خودتان امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت تم فور

وب‌سایت تم‌فور مجموعه‌ای از خدمات مربوط به سیستم مدیریت محتوای (CMS) وردپرس که به صورت رایگان و غیر رایگان را به برنامه‌نویسان، توسعه‌دهندگان و طراحان وب‌سایت ارائه می‌کند. فروشگاه تم‌فور برپایه (Digital Goods) جهت فروش محصولات دانلودی شامل قالب، پلاگین وردپرس است. قالب و پلاگین‌های آماده ابزارهای هستند که اجازه راه‌اندازی سریع و به صرفه را به طراحان وب می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]