اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710173387510709

تیپاکس، فراخوان جذب نماینده منتشر کرد

کد: 139710173387510709

https://goo.gl/x6Uq9N

، تهران , (اخبار رسمی): تیپاکس به عنوان مبتکر و بنیانگذار صنعت کوریر سرویس با سابقه 58 ساله خود و با در اختیار داشتن ناوگان مجهز حمل و نقل، اکنون قصد دارد با افزایش نمایندگان خود، خدمات بهتری را ارائه کند.

تیپاکس نماینده می‌پذیرد
تیپاکس، فراخوان جذب نماینده منتشر کرد

تیپاکس طی سال‌های 1339 تاکنون در امر ارسال مرسولات پستی به سراسر کشور فعال است. قدمت و اصالت این شرکت به بیش از 58 سال می‌رسد و اکنون این شرکت قصد دارد تا با افزایش نمایندگان خود در سراسر کشور خدمات بهتری را به هم‌میهنان ارائه کند.

تیپاکس به عنوان مبتکر و بنیانگذار صنعت کوریر سرویس در ایران با 58 سال سابقه و با در اختیار داشتن ناوگان مجهز حمل و نقل، قریب به 3000 نفر پرسنل امین و مجرب و 250 شعبه در سراسر کشور، پیشتاز عرصه ارسال سریع محمولات (به صورت درب به درب) در ایران است.

مزایای نمایندگی تیپاکس

فرنچایز یا اعطای حق امتیاز مدلی جهت توسعه کسب و کار است که ضمن کارآفرینی کمک می‌کند خدمات مشترکی به مشتریان تحت نام یک شرکت ارائه شود. از نمونه‌های موفق این مدل کسب و کار می‌توان به مک دونالد اشاره کرد که تا سال 2016، 37000 شعبه در سراسر دنیا داشته که به بیش از 70 میلیون نفر در سراسر جهان روزانه غذا فروخته‌اند. زمانی که امتیاز نمایندگی تیپاکس را دریافت می‌کنید از مزایای متعددی برخوردار می‌شوید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • برخورداری از درآمد مناسب بدون وابستگی به نوسانات قیمت ارز و طلا
  • بهره‌مندی از تجربه موفقیت آمیز یک کسب و کار با تجربه (لازم نیست چرخ را اختراع کنید)
  • بهره‌مندی از قدرت برند تیپاکس
  • بهره‌مندی از یک چرخه‌ی کامل کسب و کار به محض ورود به سیستم تیپاکس
  • بهره‌مندی از مزایای سیستم‌های مارکتینگ و تبلیغاتی یکپارچه همسو با سایر شعب تیپاکس
  • بهره‌مندی از کلیه‌ی دستورالعمل‌های چگونگی انجام کار و فعالیت‌های روزمره

تمام موارد بالا به این معنا است که فرد به محض دریافت شعبه‌ی خود، از تمام مزایای یک کسب و کار چند ساله بهره‌مند می‌شود.

چرا برای راه‌اندازی کسب و کار خود از این مدل کسب و کار استفاده کنیم؟

بر اساس گزارش Forbes بیش از 90 درصد استارت‌آپ‌ها در 5 ساله ابتدایی راه‌اندازی خود شکست خورده و کسب و کار خود را تعطیل می‌کنند و بسیاری از کارشناسان معتقدند برای راه‌اندازی یک کسب و کار فرآیندهای بسیار پیچیده و پر ریسکی وجود دارند که طی کردن آن‌ها نیازمند سرمایه مالی، علمی، انسانی و تجربه فراوانی دارد.

جالب است اکثر کسب و کارهایی که در ایران به صورت فرد محور شکل می‌گیرد، بر اساس پتانسیل موجود کنونی می‌باشد؛ مواردی مانند: یک ایده‌ی خوب، یک مکان خوب، یک سرمایه‌ی مناسب به هیچ عنوان تضمین کننده‌ی موفقیت یک کسب و کار نبوده و نخواهد بود.

اما در مدل فرنچایز، فرنچایز گیرنده وارد یک مدل موفق از پیش آزموده شده می‌شود. در واقع فرنچایز گیرنده با بهره‌گیری از تجربیات شرکت واگذار کننده، چرخه‌ی کسب و کار خود را به صورت کامل در طی یک ماه تکمیل می‌کند.

ثبت درخواست اعطای نمایندگی

برای ثبت درخواست نمایندگی تیپاکس، به صفحه اخد نمایندگی تیپاکس در وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید و اطلاعات خود را در فرم مربوطه ثبت کنید. کارشناسان تیپاکس با شما تماس می‌گیرند و درصورتی که شرایط پذیرش را داشته باشید برای مصاحبه حضوری قراری را تنظیم می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیپاکس

تیپاکس به عنوان مبتکر و بنیانگذار صنعت کوریر سرویس در ایران با 57 سال سابقه و با در اختیار داشتن ناوگان مجهز حمل و نقل، قریب به 3000 نفر پرسنل امین و مجرب و 250 شعبه در سراسر کشور، پیشتاز عرصه ارسال سریع محمولات ( به صورت درب به درب ) در ایران می باشد

اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]