اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971020339397871

سمینار آشنایی با معماری داخلی در موسسه سرا برگزار می‌شود

کد: 13971020339397871

https://goo.gl/H5usig

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به یادگیری طراحی داخلی، فارغ از هر مدرک و رشته و سابقه‌ای که در این حوزه دارند، می‌توانند در سمینار رایگان آشنایی با طراحی داخلی حضور یابند و به تجربه‌های جدید دست پیدا کنند. ظرفیت سمینار محدود است بنابریان برای حضور، باید حتما رزرو انجام شود.

سمینار آشنایی با معماری داخلی در موسسه سرا برگزار می شود.
آشنایی با معماری داخلی همراه با آموزش اصول چیدمان مبلمان

سمینار رایگان آشنایی با معماری داخلی

طراحی داخلی امروزه در حوزه ساخت و ساز و دکوراسیون بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است. به کمک این حوزه معماران می‌توانند بسیاری از هزینه‌های اجرایی ساختمان‌سازی و مشکلات اجرایی ناشی از عدم هماهنگی نقشه‌ها و طرح‌ها در حین اجرا را کاهش دهند. این حرفه می‌تواند به کمک ارائه طرح‌های دقیق و کاربردی و با در نظر گرفتن شرایط اجرا، هزینه پروژه را به شدت کاهش دهد.

بسیاری از معماران و حتی مهندسان عمران یا سایر کسانی که در حوزه ساخت‌وساز و به خصوص دکوراسیون مشغول فعالیت هستند، در حال آموزش دیدن دوره‌های طراحی داخلی هستند. اهمیت روابط بین المان‌های مختلف فضا و کاربر در بحث طراحی داخلی بسیار مشهود است، به طوری که اگر فضایی بر اساس نکات حرفه‌ای طراحی داخلی اجرا شود برای کاربر بسیار دلنشین و آرامش بخش خواهد بود و کاربر از بودن در آن فضا لذت می‌برد.

این دانش علاوه بر ساختمان مسکونی برای فضاهایی مثل کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و ... نیز بسیار کاربردی و پراهمیت است.

در سمینار معماری داخلی چه محتوایی آموزش داده می شود؟

در طول این سمینار دو ساعته، کلیاتی از طراحی داخلی و نکات اجرایی آن به شما به صورت عملی و اجرایی آموزش داده می شود. برخی از این موضوعات عبارتند از:

  • آشنایی با اصول طراحی داخلی
  • روانشناسی برخورد در جذب کارفرما
  • شناخت ویژگی های مصالح و کاربرد آن برای هر فضا
  • آشنایی با اصول ارگونومی
  • اصول نورپردازی در طراحی فضاهای مختلف

مدرس سمینار معماری داخلی کیست؟

مهندس پیمان فاضلی راد بیش از ۱۵ سال به صورت تخصصی در حوزه طراحی داخلی فعالیت دارند. ایشان دانش آموخته رشته طراحی داخلی در دانشگاه آمریکایی امارات هستند. در سال ۲۰۱۷ نامزد دریافت جایزه معمار برتر آسیا بودند و صاحب طرح تقدیر شده در مسابقه آجر بریتانیا هستند.

سبک آموزش و ارائه مهندس فاضلی برخلاف بسیاری از آموزش‌های سرد و کسل کننده، کاملا پویا و با نشاط است و به گفته بسیاری از دانشجویان، در طول برنامه‌های آموزشی اصلا متوجه گذر زمان نمی‌شوید!

روش‌های ثبت نام در سمینار معماری داخلی چیست؟

ظرفیت سمینار محدود است، علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار رایگان ‌می‌توانند با شماره 02122638714 تماس بگیرند و یا به لینک زیر مراجعه کنند:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش