اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710203394310689

تالار زمرد با طراحی و دکوراسیون و برنامه‌های جدید

امکانات جدید وب‌سایت تالار زمرد رونمایی شد

کد: 139710203394310689

https://goo.gl/ZcZCfh

، تهران , (اخبار رسمی): از جمله امکانات وب‌سایت تالار زمرد را می‌توان بررسی و مقایسه سرویس‌ها و منوها روی سایت و ثبت رزرو اینترنتی سالن‌ها و مراسم را برشمرد. این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی بسیاری در آدرس talarZomorrod.com در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

امکانات جدید وبسایت تالار زمرد رونمایی شد
نمایی از سالن تالار پذیرایی زمرد

به گزارش روابط عمومی تالار زمرد، وب‌سایت این مجموعه در زمستان 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و با تکیه بر ویژگی‌های نوین تکنولوژی و مشتری مداری در حوزه تالارهای پذیرایی گامی جدید و منحصر به فرد در بستر آنلاین برداشته است.

از جمله امکانات وبسایت تالار زمرد را می‌توان بررسی و مقایسه سرویس‌ها و منوها روی سایت و ثبت رزرو اینترنتی سالن ها و مراسم را برشمرد.

بر اساس این گزارش، این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی بسیاری در آدرس talarZomorrod.com در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ دیگری نیز قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل امکان جستجو و مقایسه بسته‌های مختلف، اطلاع از تخفیف‌های این مجموعه ها و نقد و بررسی تخصصی مجموعه‌ها توسط مشتریان و میهمانان بخشی از خدمات این سامانه است کهدر اختیار مخاطبان قرار گرفت.

امامی مدیرعامل تالار زمرد با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و افرادی از جامعه است که قصد برگزاری آبرومند و بدون دغدغه جشن‌ها و مراسم‌های خود را دارند، بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما اتصال راحت‌تر بین عرضه و تقاضا است به طوری که هر کسی به راحتی با تکیه به اطلاعات و هزینه‌های درج شده در سایت و با استفاده از تجربیات شخصی افراد می‌تواند تصمیمی مطمئن برای اجرای ضیافت مورد نظر خود داشته باشد.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: وب‌سایت شرکت توسط مجموعه معتبر و خلاقی به نام روندسافت طراحی و اجرا شده و با قدردانی از آن مجموعه، از برنامه‌های بلندمدت تالار در آینده نزدیک برای هر چه راحت‌تر کردن دسترسی افراد و نحوه استفاده و بهره‌مندی مخاطبان از خدمات موجود در سایت اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تالار زمرد

تالار پذیرایی زمرد - با ظرفیت 850 میهمان و در فضایی لوکس و زیبا آماده میزبانی از مراسم، جشنها و مهمانی های شماست تصاویر و اطلاعات و تعرفه‌ها و تخفیفات ما را در سایت تالار زمرد مشاهده فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی