اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710223397210755

فراخوان اینوبلاک برای پذیرش استارتاپ‌های حوزه بلاکچین

کد: 139710223397210755

https://goo.gl/pwSPGf

، تهران , (اخبار رسمی): اینوبلاک با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری از فعالان و استارتاپ‌های بلاکچین و تجارت‌های علاقه‌مند به ورود در این حوزه حمایت می‌کند.

فراخوان اینوبلاک برای استارتاپ‌های حوزه بلاکچین
فراخوان اینوبلاک برای پذیرش استارتاپ‌های حوزه بلاکچین

اینوبلاک که اولین مرکز شتاب‌دهی و نوآوری حوزه بلاک‌چین کشور محسوب می‌شود، طی فراخوانی از استارتاپ‌های بلاکچین و کسب و کارهای علاقه‌مند به این حوزه دعوت می‌کند با ثبت‌نام خود، از تسهیلات، امکانات و مشاوره‌ی کارشناسان بلاک‌چین بهره‌مند شوند‌.

بنا بر اعلام روابط عمومی اینوبلاک، این مجموعه در نظر دارد با توانمندسازی استارتاپ‌ها و گروه‌های خلاق و ایده‌پرداز، امکان توسعه‌ی این حوزه جدید را در کشور گسترش دهد.

تامین منابع مالی، ایجاد فضایی برای اسکان و فعالیت گروه‌ها و امکان برخورداری از راهنمایی متخصصان بلاکچین از جمله تسهیلات اینوبلاک خواهد بود.

 با توجه به اینکه کشور در مرحله‌ی گذار به بلاکچین قرار دارد، اینوبلاک در تلاش است فعالان این حوزه و کسب و کارهایی که زمینه‌ی ورود به بلاکچین را دارند، به لحاظ قانون‌پذیری به آمادگی مطلوب برسند.

شتاب‌‌دهنده‌ی اینوبلاک همچنین در همکاری با  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این مزیت را داراست که مسایل، موانع و مشکلات فعالان بلاکچین را منتقل کند و به این ترتیب زمینه‌ی تصمیم‌سازی دقیق‌تر و تنظیم لوایح و قوانین کارآمدتر برای بلاکچین در آینده فراهم شود.

اینوبلاک با استقرار دبیرخانه‌ای در دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو نفت، آماده دریافت مشخصات استارتاپ‌ها، تیم‌های مستقر و دایمی و حتی غیر مستقر یا موقت است تا زمینه تامین نیازها و توسعه‌ی آنها را فراهم آورد.

یک وجه تمایز دیگر اینوبلاک با سایر شتاب‌دهنده‌های داخل کشور در این است که تسهیلات به شکل مساوی به گروه‌های داوطلب تخصیص داده نمی‌شود، بلکه پس از ارزیابی گروه کارشناسی اینوبلاک و بررسی شاخصه‌هایی چون دانش‌بنیان بودن و...، سرمایه‌‌ی مورد  نیاز گروه‌ها تامین می‌شود.

اینوبلاک همچنین علاقه‌مند است با استارتاپ‌هایی که به لبه‌ی تجاری رسیده‌اند یا مجموعه‌های تجاری نیز همکاری کند.

بدیهی‌ست بسیاری از شرکت‌ها در آینده می‌توانند از بستر بلاکچین در ارائه خدمات خود بهره بگیرند و این فرصت خوبی برای پیشقدم شدن آنان در این حوزه‌ی نوین است.

علاقه‌مندان و فعالان حوزه بلاکچین می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس www.inoblock.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینو بلاک

اینو بلاک اولین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین در کشور است. بلاکچین با توجه به مزیت ها و کاربردهای خود و تطابق پذیری با اکثریت کسب و کارها ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است لذا مالکین کسب کارها درصدد ایجاد نوآوری در کسب و کارهای خود بر بستر بلاکچین هستند

اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]