اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710223397910760

هایپرنت در جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 139710223397910760

https://goo.gl/sfVVwf

، مشهد , (اخبار رسمی): جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

هایپرنت در جشنواره وب و موبایل ایران
فروشگاه اینترنتی هایپرنت، هایپرمارکت آنلاین در مشهد

هایپرنت را در رای‌گیری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کنید

یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

فروشگاه اینترنتی و حضوری هایپرنت در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران جهت رقابت با کسب کارهای دیگر در زمینه فروشگاه‌های آنلاین شرکت کرده است. سبد خدماتی این مجموعه شامل محصولات سوپرمارکتی، سوغاتی‌های خراسان، قهوه، گل و خدمات گل، لوازم‌التحریر و محصولات آرایشی بهداشتی است که بدون شک جز نیازهای روزمره است.

این رویداد از 11 آذر ماه با داوری نیروهای متخصص شروع شده و هم اکنون رای گیری‌های مردمی آغاز شده است.

بدون شک حمایت از کسب و کارهای اینترنتی به خصوص فروشگاه اینترنتی هایپرنت می‌تواند به روند توسعه و بقای آنها در ارائه خدمات کمک به سزایی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرنت

هایپرنت فروشگاهی متفاوت ما در هایپرنت تضمین می کنیم کالاهای شما با بالاترین کیفیت و بهترین زمان مصرف با هزینه حمل رایگان ( برای سفارش های بالای 20 هزار تومان ) در تمام مناطق مشهد به دست شما می رسد. تنوع بالای محصولات، گارانتی بازگشت بی قید و شرط وجه یا تعویض محصول و تحویل روز کالاها، از دیگر مزایای هایپرنت می باشد. ما در کنار شما هستیم، از لحظه ای که سفارش ثبت می شود تا لحظه رسیدن کالا.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]