اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710233399810772

طراحی سایت، بهینه سازی و سئو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی با «هم سایت»

کد: 139710233399810772

https://goo.gl/zM45zC

، تهران , (اخبار رسمی): هم سایت با هدف توسعه و رشد کسب و کارهای اینترنتی، بستری مناسب برای بهبود در روند فروش و بازاریابی و حتی تبلیغات اینترنتی ایجاد کرده‌ است و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های وب توانسته خدمات فراوانی را در حوزه‌های مختلف اینترنتی به مشتریان خود ارائه بدهد.

توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی با «هم سایت»
توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی با «هم سایت»

ارائه خدمات اینترنتی برای هر شرکتی یکی از مهمترین مزیت‌ها برای رسیدن به سودهی است، به همین خاطر تیم هم سایت در زمینه‌های توسعه وب و تجارت الکترونیک در تلاش است تا بهترین رویکردها را ارائه دهد

هم سایت یک تیم فعال، جوان، پویا و با تجربه است، عمده فعالیت کارشناسان تیم هم سایت حول طراحی سایت، بهینه سازی و سئو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی است.

بهره‌گیری از کارشناسان متخصص، متعهد و کارآزموده در هم سایت یکی از نکات مثبت در انجام و اجرای پروژه و تحویل به مشتری است که هم سایت با تکیه بر دانش فنی و مشتری‌مداری خود توانسته است یک گام موفق را جهت انتقال تجربه و مشاوره اولیه قبل از شروع پروژه به مخاطب و کاربر بردارد.

سیستم ثبت درخواست

تیم هم سایت در سال 1397 که با شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده بود، اولین سامانه سیستم ثبت درخواست را برای انتقال بهتر جواب به سوالات همه مشتریان و کاربران ایجاد و بهره‌برداری رسانده است.

ارتقا دانش و بالا بردن سطح توانایی در رویایی با پروژه‌های جدید و مشکلات تازه یکی از هدف‌هایی است که در هم سایت همیشه الگو بوده که با تشکیل جلسات متعدد آموزشی و اشتراک‌گذاری مطالب بین کارشناسان هم سایت، این هدف به تحقق بخشیدن نزدیک‌تر شده است.

تیم هم سایت در راستای خدمات رسانی به مشتریان و کاربران خود، خدمات زیر را با قیمت مناسب فراهم کرده است:

1- خدمات طراحی سایت و خدمات سئو سایت

یکی از پر کاربردترین سرویس‌های هم سایت خدمات طراحی سایت و بهینه سازی و سئو سایت است، همانطور که می‌دانید امروزه اغلب کسب و کارها برای طراحی یک سایت خود نیاز به استفاده از خدمات طراحی سایت هستند و برای رسیدن به نتایج ابتدایی گوگل باید از خدمات بهینه‌سازی و سئو استفاده کنند، هم سایت آماده خدمت رسانی به مشتریان در زمینه طراحی سایت و سئو است.

2- خدمات بازاریابی و خدمات بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی و بازاریابی اینترنتی یکی از مهمترین خدماتی است که هر کسب و کاری از آن باید استفاده کند، همان‌طور که می‌دانید هیچ کسب و کاری بدون استفاده از خدمات بازاریابی اینترنتی این امکان را ندارد که بتواند برای خود مشتری جذب کند و حتی به کسب درآمد فکر کند، هم سایت آماده خدمت‌رسانی به کسب و کارها در زمینه بازاریابی و بازاریابی اینترنتی با بالاترین استانداردهای جهانی است.

3- خدمات تبلیغات و برندینگ

بازاریابی و برندینگ یکی از مهمترین خدمات در بین انواع آن است، خدمات بازاریابی و برندینگ برای هر کسب و کاری لازم است و موفقیت چشمگیر هر کسب و کاری به استفاده از این خدمات بستگی دارد و برای رسیدن به این موفقیت به چگونگی استفاده از خدمات تبلیغات و برندینگ بستگی دارد.

4- خدمات شبکه‌های اجتماعی

یکی از پر کاربردترین خدمات هم سایت شبکه‌های اجتماعی است، امروزه بیشتر کسب و کارهای اینترنت و سنتی برای بهبود روند فروش خود استفاده از خدمات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام را در راس برنامه‌های خود قرار می دهند. 

5- خدمات گرافیکی و طراحی گرافیک

امروزه طرای گرافیک یکی از پر کاربردترین خدمات برای کسب و کارهای مختلف است، با توجه به نیاز جامعه به خدمات طراحی لوگو و آرم و بیلبورد و حتی پوستر و بروشور خدمات طراحی گرافیک یکی از پر کاربردترین خدمات است.

6- خدمات تیزر ویدئویی تبلیغاتی

امروزه خدمات تیزر ویدئویی تبلیغاتی یکی از موفق‌ترین خدمات برای بازاریابی و تبلیغات است، امروزه خدمات تیزر ویدئویی تبلیغاتی به خاطر جذابیت آن نزد مخاطبان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی